Ni är bäst!!!!
Jag vill bara säga TACK!!!
Tack till alla er som delar med er av er kunskap så generöst!!!
Varje gång jag tittar in här lär jag mig något nytt.
SJälv har jag inte så mycket att ge tillbaka.. så det får bli ett STORT TACK!!!!
Linda
LindaLunda

Håller med att det finns så många kunniga keramiker som delar med sig när man har funderingar. Lars Tärn svarar på alla mail jag har med frågor och det har varit många, denna sidan med både frågor från mig och möjlighet att läsa alla andras och inspireras av dialogerna och bilder. Och slutligen Erik K på ABF i Gbg som med sitt lugn är en riktig skatt.
Jag hade aldrig vågat testa att blanda egna glasyrer om denna tråd inte fanns och alla andra frågor som man fått svar på.
Nu är jag i Raku tagen till våren. Skall bygga en ugn eller om jag sksall köpa en färdig. Står i valet, kvalet. Det är en kostnads fråga. Är det svårt att bygga en själv? Har sett ritningarna. Det ser inte så svårt ut. Jag är mest orolig för brännaren. Vad för slags brännare skall man ha.
Kul att ni gillar forumet. Det är ju alla medlemmarna tillsammans som gör ett forum, och jag håller med om att det finns många här som delar med sig av sina kunskaper på ett trevlig sätt.
Frågorna behövs också för att det ska bli ett levande forum.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Jag är också jättetacksam för alla tips och den inspiration som forumet ger. En stor poäng är att det är en så stor andel proffs samtidigt som amatörer är välkomna.