Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 1420 ggr
Kerstin-O
0

Rakugris

http://www.johanthunell.com/pig5.jpg

Rakugris gjord av Johan Thunell från Österlen.

Kerstin-O
0

Detta var det värsta jag har varit med om att göra ett inlägg med länkLedsen Skrikandes
 Jag har fått hjälp av min dotter, men fattar fotfarande ingenting!

avalon
0

Om det var så att du ville höra andras omdöme om skulpturen så är det bättre att ta någonting från en konstnär som inte är svensk. Det finns stor risk att den personen tittar in här eller hör talas om vad som skrivits och det kan vara trist om det då är mycket negativt. Självklart kan man ändå länka till svenska keramiker om det är något man vill visa, men då får vi väl ligga lågt med kommentarerna !

Kerstin-O
0

Jag ville bara visa denna gris, för att jag tycker den är så urgullig, och jag bara älskar Johan Thunells verk. Och vad det gäller nationalitet så kvittar det väl om konstnären är svensk eller utländsk? Uppenbarligen vill de konstnärer som lagt ut sig själv och sina verk på internet bli sedda. Dessutom tycker jag att man som kritiker skall akta sig för att uttrycka negativ kritik, då är det bättre att hålla tyst.

Ulla
0

Jag håller med, vilken gullig gris. 

Gör ett nytt försök med länken, det är inte så svårt.

1. Skriv länkens namn som du vill kalla den. Tex Min länk
  2. Markera det du skrev
  3. Klicka på den lilla länksymbolen här ovanför (Skapa länk)
  4. Skriv (eller klistra) in adressen i adressfältet
  5. Kryssa i "Öppna i nytt fönster"
  6. Skapa

Du kan alltid länka till en keramiker eller saker som du gillar. Däremkot har vi har undantagit svenska keramiker när vi diskuterat de olika föremålen om man inte frågat först eller någon vill få sina egna alster bedömda. Meningen är att diskutera föremålen, men Sverige är litet och många verkar känna varandra, så risken finns att det blir personerna bakom man diskuterar i stället.

Vem vet, de kanske är framtida medlemmar här och då får de chans att visa sina saker själva.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Jättefin gris. Jag har å andra sidan fått upp ögonen tidigare för Thunells verk sedan Zzga flera gånger tipsat om honom, men dom är  värda att se flera gånger. Jättefin gris, och hans höns i lådan  är så fina. Dom önskar jag att jag hade här hemma på väggen…

LenaR
0

Thunell börjar bli en av mina idoler också. Jag gillar hans djur!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.