Keramik iFokus

Keramik

Etikettegen-hemsida
Läst 7792 ggr
stefanandersson
0

Stefan Andersson

www.ceramics.se

Jag har valt att göra det så lätt som möjligt att lägga till ny info på min sida med hjälp av blogger, youtube, piccasa och flickr.

Är lite trött på stillastående sidor.

Ge en kommentar!

pyromanen
0

Proffsig!

fridafab
0

Heja! Vilket snyggt formspråk!

abbis
0

Det är mer blogg än hemsida! Har en sån oxå där jag visar det som händer hela tiden.Där får man lite feedback av besökarna och det kanske man inte får lika lätt på en hemsida..

För mig va formspråket tråkigt!

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

[rolnor]
0

Riktigt snygga bilder, fantastisk keramik!Glad

Holzdesign
0

Jag gillade din sida, stilren och snygga bilder. Men jag skulle vilja följa dig, kanske kan du lägga till följare.

LenaR
0

Mycket spännande sida! Den ska jag komma ihåg att titta in på ibland. Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

LenaStina
0

Jättesnyggt! Den bloggen/hemsidan kommer jag att följa. Inspirerande att läsa och titta.

koko
0

#3 Kanske för att det ÄR en blogg ;)

men den funkar ju finfint som ditt förlängda visitkort på nätet eftersom det finns både galleri och ett enkelt, hämtbart CV.

Bra bilder och fin keramik.

kinnekulle
0

ojojjjojj Stefan, vackert vackert!!!

stefanandersson
0

Oj. Tack!Förvånad

#5: Jag trodde man kunde följa mig genom att klicka följa uppe till vänster o man är inloggad. O det inte är så kanske ngn kan svara kommentera.

Tack för alla kommentarer.

Godsagare
0

Häftigt!

Man kan ana var du hämtar inspirationen ifrån. Såg i ditt CV var du pluggat.

Du kanske har sett i en annan tråd att jag planerar att åka till Kina och plugga? Helst Mandarin och keramik men jag har även plan B, C, D och så löser det sig med resten…

Alla värdefulla tips tas emot med glädje!

Vackra alster, askar och upplägg av sidan. Gillar skarpt!

Tack för att du delar med dig.

rakuLotta
0

Riktigt snygga grejer!!!

L.A.E
0

En fin Japansk inspirerad keramik  och deras klassiska träboxar. Det svåra är ofta det enkla och jag tycker att du har lyckats väldigt bra .

stefanandersson
0

Själv brukar jag snarare se mitt arbete som mer koreanskt. :P

Visst är det du Lennart som är LAE, ska du med till vedbrännarmötet i öst?

L.A.E
0

Det är lätt att man glömmer bort Korea för man blir lätt så JAPAN fixerad tyvärr. Det finns ju andra länder i närheten  som exempel  Taiwan .

Jo visst är det Lennart och  vedbrännarmötet verkar vara väldigt osäkert från öst ,vet inte hur de har tänkt det hela . Det  vore roligt annars att åka med Jan - åke och bränna lite Anagama i öst.

Har också blivit inbjuden till en stor vedbränn ar träff i Tyskland där flera kända vedbrännare kommer från olika länder.

Tror att de båda träffarna är nästan samtidigt tyvärr.

ildogvann
0

Woow, Stefan! Din keramikk traff meg midt i hjertet, magen, ja overaltFlört Fine fotografier også. De er, som du sier, et uttrykk i seg selv. Jeg er imponert. Bloggen fungerer fint som en presentasjon av ditt arbeide.

MiaTua
0

Fina saker du gör. har bokmärkt din blogg nu :)

Hälsa Matilda

Kram

Mia Tua

stefanandersson
0

Hart lagt ut nya poster sedan sist. (www.ceramics.se)

Min fråga är hur ni tycker man ska använda facebook?

Kan det vara ett bra verktyg för oss små?

koko
0

Facebook, kan väl vara jättebra verktyg för att marknadsföra sig eftersom spridningen är snabb och gratis. Fast personligen gör jag inte det, vill ha Fejjan "personlig" och inte använda det till reklam. Så om du inte vill ha en kompis-fejja så är det ju bara att köra.

Själv addar jag ingen jag inte känner eller profiler som är till för marknadföring, tycker det är trist att läsa statusuppdateringar om sånt. MEN det är ju vad jag tycker.

[rolnor]
0

#18 Länken funkar inte för mej?

Vanja-K
0

Mycket snygga alster. Det som fastnade mest var "vase". En människa med brättad hatt. Allt gods har så otroligt vackra färger och ytor.

stefanandersson
0

Tack Vanja-K. Skäms Jag försöker så gott jag kan.

Jobbar ni (alla läsare här) medvetet med hemsidans besökarantal, och i så fall hur?

pyromanen
0

Kollar via google analytics ibland och kan på så vis se effekten av t.ex. intensiv utdelning av visitkort nån helg, en ny länk till min sida någonstans ifrån mm. - det tycker jag kan vara lite intressant. Fast jag jobbar inte medvetet med att öka antalet besök, för mig är det inget syfte i sig att få många besökare, jag har min sida främst för att "finnas". Din är ju mer bloggig av sig och inriktat på återkommande besökare kanske man kan säga.

LenaR
0

Jag älskar de tjocka krackelerande glasyrerna i headern. Vad är det för något?

#20 Nu funkar länken!

stefanandersson
0

Det min vän är mitt bästa recept. Cool

Alkaliska fältspatsglasyrer blir lätt sådana; du har säkert flera som gör så när de läggs tjockt och inte bränns för högt.

LenaR
0

It's lovely!

LenaR
0

Snyggt bildspel. Är det nytt eller har jag bara glömt bort det?

stefanandersson
0

Det är kanske ngr nya bilder i spelet men det är framför allt högst upp.

Jag leta efter min gamla tråd men hitta den inte så tack Moderator!Kyss

Richard: Jag är på Bornholm nu så jag kan kanske svänga förbi bygget…