Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 998 ggr
Bruzapetra
0

Delad verkstad...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejåhå….

Ville bara visa min verkstadskompis nuförtiden, den tar mer och mer plats… Det blir ganska trångt vid drejskivan….;))))

Petra och maggen…Skrattande

lotta2
0

Haha, kul bild Petra. Att du klarar dreja alls!! Att du når fram med händerna…;D

abbis
0

Med vilja går allt*L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Bruzapetra
0

Ställningen kan man nog inte kalla ergonomiskt riktigt men det går!! :) Lite längre armar hade dock varit trevligt…;)

Jessika
0

oj jösses!!! vilken rolig bild ;)

hoppas pyret kommer ut snart!

Bregotta
0

Häftig bild! Hur långt har du kvar?

Själv blev jag farmor i fredags! Till en liten Ella! Hade föresatsen att jag inte skulle bli så där larvig Flört som alla andra blir när de blir far- och morföräldrar, men den föresatsen har jag struntat i nu! Nu terrar jag alla som är i närheten med hur underbart barnbarn jag har!!! Hade inte förväntat att bli farmor så här tidigt, har ff egna hemmaboende barn,  men det är hur kul som helst att bli farmor!!!Skrattande

Ulla
0

Åh, vilken härlig bild! Undrar hur ni kommer att samarbeta i verkstaden sedan, då kanske ni behöver varsin drejskiva.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Bruzapetra
0

# 5 grattis!! Mamma säger att det är bättre än att få egna:) Ja, nu är det inte långt kvar, bara 10 dar!! Jag längtar nu, både psykiskt och fysiskt:)) Kanske en liten arvinge till keramikverkstan. Familjeföretag vore trevligt!!Skrattande

Bregotta
0

#7 Tack! Ja, man kan ju lämna tillbaka dem till modern/fadern när de blir jobbiga! Skulle inte vilja ha en liten sladdis, så barnbarn känns perfekt!

Måste var skönt att det inte är så långt kvar för dig nu! Vi väntar med spänning!Skrattande

abbis
0

Bruzapetra..Jag har skrämt mina ungar ingen vill bli varken krukmakare eller egen företagare..kan förstå dom *L*

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/