Skylta?
Hur gör du när du ska skylta/ ställa fram din keramik för försäljning? Tänker du ut allt i detalj innan? skissar? Blandar du in annat (blommor/ljus/frukt/dukar mm mm)? Eller tar du helt enkelt den keramik som finns och ställer fram det ?
Har du skyltat/ställt fram sakerna på nåt extra kul sätt någongång? fått rolig respons på nån skyltning från kunder?
Vore roligt att höra hur olika gör och ännu roligare att få användbara tips och få se bilder 

Jag ställer upp allt kvällen innan, och ändrar och kollar, med grejor som skall med, sedan fotar jag allt från olika håll, å så är det bara att plocka upp, när du kommer till utställningen/försäljningen

Jag har vid ett par utställningar jobbat tillsammans med en florist som gjort arrangemang i mina vaser.

Jag har använt torkade växter och frö / kapslar. Olika sorter av torkat gräs blev fint, utstrålar lite samma språk som bränd lera, tycker jag.
Sen beror det ju på vad man har för form av motiv man ställer ut förståss.
Jag bygger på höjden använder textil och naturmaterial som halm etc .Platta bord där allt står i långa rader blir ointressant i min ögon..Jag arrangerar i färger och teman..Jag älskar gammalt trä i alla dess former lådor, plankor utrangerade vagnshjul mm mm..sidenblommor är tabu och det måste få eldas ljus…
planerar för fullt julskyltningen i 9 fönster som bäst…
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Ett lite annorlunda sätt att presentera sin keramik kan du se i gårdagens aftonblad som visade heta räkor i ett av mina fat. Jag blev förvånad när jag tittade i tidningen och fick se det. (sid.55)
#5 hade varit kul att se, nån som har gårdagens aftonblad och en scanner?