Nykomling!
Tack Ulla!
för din inbjudan till forumet. Det lyste upp min dag att hitta ditt mail i inkorgen. Även om jag inte är så erfaren av keramik tycker jag det är jätteintressant att läsa tips mm från er proffs! Hoppas många intresserade hittar hit!

Varmt välkommen hit jessika! Du är inte den enda som saknar lång erfarenhet av Keramik - själv kan jag fortfarande räkna mina samlade föremål på båda händernas fingrar… :)
Mvh // Staffan
Hej Jessika. Jag hoppas också att många hitter hit. Det är ju det som gör att det blir ett levande forum. Alla kan bidra på något sätt med sina erfarenheter.
Kul att jag såg att du efterlyste ett diskussionsforum för keramik och att du nappade på mitt mejl
Ulla
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Fem år senare
Jag såg för någon dag sedan att Jessica hade besökt min personliga sida. Då kom jag ihåg att hon var en av de allra första medlemmarna på keramiksajten.
Jag hade nyligen startat upp forumet och sökte med ljus och lykta efter personer som jag trodde kunde vara intresserade av ett forum där man kunde diskutera ämnet keramik. Jag hittade då en fråga från henne där hon sökte efter ett sådant forum och jag skickade en inbjudan.
Det var för fem år sedan. Tänk vad tiden går!
Jag var litet skeptisk i början till att starta keramiksajten, bl a för att jag själv har en del år på nacken och inte är så hemma i internetforumvärlden. Men jag måste erkänna - jag har verkligen ändrat inställning. Tänk vad mycket jag har lärt mig här. Vad många trevliga personer jag har fått kontakt med. En del i verkliga livet och andra bara i forumet.
Fem år - det känns som att det är värt att fira!
_
_
Wow, fem år!
Jag håller med om allt du skriver, Ulla. Så mycket man lär sig! Och vilka trevliga människor man träffar!
Och visst har vi en suverän Sajtvärd? Ulla är en av de snällaste och gulligaste människor jag känner, och jag tycker det är tack vare henne som det här forumet har så trevlig och god stämning.
Så grattis till dina fem år som Sajtvärd, Ulla, och tack för det goda värdinnearbete du gjort och gör!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

_
_

GRATTIS TILL VÅRA 5 ÅR!
Det är jättekul att ha varit med från början! jag är inte lika aktiv längre, varken med leran eller forumet men det finns fortfarande kvar i mitt liv och jag läser fortfarande nästan allt som skrivs i forumet! Kul att du kom ihåg mig Ulla! Du har gjort en fantastisk insats för alla oss keramikintresserade genom att starta och hålla liv i detta forum. Det fanns inget levande forum för oss tidigare, jag var med i en e-mail lista men den var inte så aktiv som iFokus.
Tänk i början när forumet skulle igång engagerade sig din son och ansträngde sig med frågor för att hålla forumet levande
Tack Ulla och Lena som gjort ett fantastiskt jobb med keramik iFokus!
Ja, Lena har verkligen stöttat hela tiden. Lotta2 och pyromanen har också bidragit med sina kunskaper och sin klokhet. Och glöm inte bort alla andra medlemmar. Utan er vore sajten inte mycket att hänga i julgranen.
_
_

Grattis, Keramik I Fokus!
Och jag håller med om att det är en attans trevlig sida, vilket till stor del beror på sajtvärden/-värdinnorna(?). Numera är Keramik I Fokus min startsida. Jag tittar in och läser inlägg varje dag. Det är fantastiskt med ett ställe dit man kan vända sig med frågor och få snabba, initierade svar från engagerade människor.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
Instämmer!
Sällar mig i ledet..har varit med länge här
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Stort GRATTIS och tack för en jättebra sajt
jodå*L*
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Grattis från mig också! Tack saitvärdar och alla medlemmar!
Ja, det har du. Du hittade hit efter bara tre månader! 

_
_

5-årsgrattis från mig med! Alltid kul att titta in här.

Sällar mig till raden av gratulanter! Tack för det fina jobb ni gör allihopa!

Grattis och TACK för en underbar" kunskapsbank" 
Blott tama fåglar har en längtan vilda flyger
Håller med fullständigt. Är inne och läser varje dag. Min "produktion" ligger dock nere nu p g a kylan. Körde så det rykte i somras.