Vad tycker ni?
Har satt in ett litet minicollage på min sida av några av mina alster. Vill så gärna ha era kommentarer och åsikter på dem! De står nämligen bara hemma på hyllan och samlar damm och knappt en kotte får se dem.
Jag älskar att göra dessa tokiga och personliga filurer och tycker såklart mycket om dem själv, men vad tycker ni andra? Samlingen bara växer och de är ju knappast några bruksföremål så det börjar bli rätt så trångt!!
Kramar med leriga armar från Wiffslan
Jag gillar änglarna och magdansöserna. Fräck med kedjorna.
och frissorna. Håret vad är det gjort av? För det är väl inte lera ?

Tack! Håret är löshår som jag "stal" från min dotter. Gillar att blanda material. Har även gjort hår till troll av ull och stickat halsdukar till tomtar och sånt! Kram:)
Härliga filurer wiffslan! Har du provat att göra andra format och vad som händer med dina skulpturers själ? Om du vill sälja av i från högen så brukar det finnas små marknader och affärer där man kan fråga om man får ställa ut lite i. Du kan absolut visa upp dig och få lite respons och det brukar ge en skjuts i skapandet. Du behöver inte vara rädd alls att visa upp för dom är fina med en personlig stil!/Louise
änglarna var jättefräcka tycker jag

Jag gillar verkligen dina änglar, det svänger om dem. Änglar är ju ganska efterfrågat, många samlar ju på änglar!
Jag tycker dina prylar är jättefina. Och väldigt genomarbetade kan jag tänka:) Jag själv skulle nog inte orka sitta och pilla så länge med en grej:) Dom är snygga och sköna att titta på. De skulle nog sälja bra typ på kuckelikana. Ha det gott/a-k

Tack för era inlägg! Uppskattas mycket!
Nu har jag bytt minicollage, välkommen att kika in! Kram/Wiffslan
Tema påsk ser jag! :)
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Wifslan,
Söta fåglar. Och om du lägger in bilderna i fotoalbumet så kan vi se dom i större upplösning.

Japp, nu har jag gjort ett litet fotoalbum! Kramkram

Hej! Hönan Agda blev min favorit. Tjejerna verkar vara helt otroliga - visste inte att det gick och göra sådana detaljer. Guldfiskskålen tycker jag var väldigt häftig också. Å vad jag blir inspirerad.
Vilka mysiga grejjer. Gambarnet och fiskarna får gärna flytta hem till mig!

Tack för alla fina ord! Kram