KäraMik
Jag heter Emma och har precis börjat med keramik. Tyckte det verkade roligt att göra en hemsida så nu har jag gjort det! Adressen är:
Hoppas någon hittar dit!
Ha det fint!
Jag hittade dit
Tror absolut att du har hittat rätt. Hade aldrig gissat på att du var nybörjare, jättefina saker!
Tack snälla! Vad roligt att få lite respons:)

Detta ser ju jäättebra ut, kan som sagt inte tro att du är nybörjare, du har det ju i händerna, det är bara att fortsätta om det är det du vill, annars finns det säker något annat som lockar dig, gåvan kan ingen ta ifrån dig!!!
Jag suger åt mig berömmet! Vänliga människor det fanns här!
Fantastist! vad duktig du är. Och som andra här har påpekat- du har det i händerna. Käramik - underbart namn…
Lycka till!
STORT TACK!

Jag håller med tidigare inlägg! Jättefint! Verkligen! Härlig ren form på skulpturerna och snygg dekor på bruksföremålen! Å namnet KäraMik - härligt och fyndigt!

Håller med föregående! Jättefina grejor. Gillar oxå namnet KäraMik. Och din hemsida är enkel och snygg.
Alla har vi varit nybörjare ,vet du
tycker dina grejer håller hög klass
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Jättefint formspråk, spännande dekorationer, högsta betyg!

Kära Emma, du e underbar, o sååå duktig juh….//Kramis, Grodan
tack söta du! haha, tänk att vi skulle hitta varann här också! skoj!
Fantastiskt mycket snyggt! Skulle gärna vilja ha recepten på de snygga krackelerande rakuglasyrerna
Väldigt inspirerande !
Jag tycker det ser ut som om du hållit på ett tag. Fin hemsida och snygga alster!

Emma! alldeles uuunderbara saker gör du! det var en glädje att se din hemsida! Tack!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja, jag bara sällar mig till den berömmande skaran. Du har det i fingrarna!

Mer beröm! Finfint.
Tack alla som ger så mycket fint beröm!