Keramik iFokus

Keramik

Etikettegen-hemsida
Läst 3952 ggr
Ulla
0

Din egen hemsida

Jag har lagt till en ny grupp i forumet. Den heter Din egen hemsida. Där kan du visa upp din hemsida och få feedback (om du vill ha det).

Det finns en begränsning: Du får en tråd för din hemsida. Om du uppdaterar sidan eller gör en ny så får du berätta det i den ursprungliga tråden, inte skapa en till.

Det är fortfarande inte tillåtet att länka till sin hemsida i vanliga inlägg, detta för att underlätta för oss som modererar att hålla diskussionerna fria från reklam.

Tack för din medverkan!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

helenahenstedt
0

Är det meningen att jag här ska skriva in min hemsidesadress?

I såna fall gör jag det:

Redigerat

Ulla
0

Nej, skapa en helt egen tråd där du visar upp din hemsida. Lägg tråden i den rätta gruppen så blir den lättare att hitta efter ett tag när den trillat ner i listan. I en egen tråd kan du få kommentarer från andra om du vill ha feedback och du kan berätta om du har gjort om din hemsida.

_
_

Jonaflax
0

Ett förslag till alla som lägger in en sådan tråd:

Skriv namnet på din verkstad, ditt företag eller dig själv i rubriken.

Blir så mycket smidigare för alla besökare att hitta sina favoritkeramiker.

**Besök mina kaniner på hemsidan och i bloggen. **

surret
0

Eldochkeramik

Just gjort en hemsida:

Red /LenaR

LenaR
0

Eld och keramik, du får starta en egen tråd! "Skriv inlägg" och anmäl din hemsida.

Jag tar bort länken från inlägget här ovanför. Du får pm:a mej om det är några konstigheter! Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Ulla
0

Nu finns det en ny sajt på iFokus som heter Hemsidor iFokus. Kanske intressant för alla som håller på och fnular på egen hand och behöver hjälp ibland.

_
_

LenaR
0

Puttar upp den här tråden, så att alla vet vad som gäller om hemsidor. En tråd per person, är ni snälla!  Glad

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Ulla
0

Dags att putta upp tråden igen. Jag ser att det finns många som har egna hemsidor. Ta chansen att visa upp din hemsida för oss andra i en egen tråd.

_
_