Keramik iFokus
Nu har sajten varit uppe ett tag och det börjar bli dags att se över vad som fungerar bra och vad som kan förbättras. Har ni några förslag på sådant som kan ändras/förbättras/läggas till?
Du som gillar att skriva kanske vill bidra med en artikel som passar på en sida om keramik. Ta i så fall kontakt med mig via meddelandefunktionen.
Det är kul att sajten sakta men säkert börjar ta fart. Antalet medlemmar ökar och är nu uppe i 75, och än fler är det som bara tittar in och läser. Jag hoppas verkligen att alla känner sig välkomna att skriva i forumet. Ingen fråga är för enkel. (Den är bara lättare, åtminstone för mig, att svara på.) Det är ju alla vi tillsammans som gör att det blir en trevlig och givande plats att gå till. Jag själv riktigt längtar efter att titta in en stund varje dag för att se vad som hänt sedan sist.
Hälsningar
Ulla
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

En snygg logga tycker jag saknas… så att man kan ladda ner och lägga på sin egna hemsida som länk hit:D
Menar du någon slags reklambanner? Jag ska försöka åstadkomma en sådan. Dags att damma av Photoshopkunskaperna verkar det som.
_
_

Japp prescis en sån:)
Två st önskas en i stl. 31x88 pixlar och en i stl:468x60 :)
Hojta till om du vill ha hjälp eller om du vill att jag ska göra den.
Jag kan inte tänka mig att det inte är okej att ta den, men jag ska ändå höra med killarna som gjort den först.
Om inte så kanske jag tar dig på orden, zzaga. Tack för erbjudandet.
_
_

Nemos problemos, det är lätt fixat:D

Ulla:) Hur gick det med banner att ladda ner?
Javisst ja
_
_

He he:D Ingen fara! 

Supershyst:D Nu behövs bara en som är 31x88 också;)

Jättebra sida! Man är lite ensam som keramiker så det är bra att få lite ideer och ventilera sina egna ideer.