Keramik iFokus

Keramik

Etikettermaterialråvarorleror
Läst 2068 ggr
LilyRosebutiken
0

vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

fick den i posten av ett känt keramikföretag som plåster på såret , men jag vet inte ens vad det är. nån som vet vad det är ca 40cm lång.

bosse-cebex-gbg
0

Det liknar ett rör med stringers för glasfusing….

Låg det inte någon följesedel med i paketet…?

LilyRosebutiken
0

jaha vad har man det till , förklara mer . Glasfusing vet ja vad det är men inte vad man gör med detta..

nej ingen följesedel.. dessutom var del slängd i diket så det var bara en slump och tack vare att brevbäraren hade skrivit på ett kuvett att jag har en rulle i diket att jag hittade den.. Obestämd

kinnekulle
0

Det liknar nästan det röret som gick sönder i min leverans och som jag väntat på sedan den 2:a september!!! den och att antal paket lera, vet inte vad jag skall göra längre, det är bara för djä-gt tycker jag och inte ett ord utan att jag ringer, då skall det komma alldeles strax!!! Oj sorry att jag klampar in på din tråd, men i min situation är det svårt att låta bli, det känns som om jag hugger på allt!!!

kinnekulle
0

Plåster på såret?? Hur länge hade du väntat 6 månader eller??

LilyRosebutiken
0

kliv du in i min tråd.. det är ju därför forum finns..

jag ska fundera…. jag beställde i augusti grejer och inte tog det så fasligt länge att få dom, men då såg jag att frakten blivit 5 ggr så dyrt som dom sa i telefon när jag ringde eller om jag maila. !?..

sen fick jag inte igen pengarna för än nu i veckan.. ringde dock bara 2 ggr haft lite annat för mig.. och efter det då kom den där grejen .. som jag inte ens behöver.. jag håller på med keramik… inte glas..

Kinnekulle hur länge har du väntat.. om grejerna inte kommit kan du ju avboka och begära igen pengarna men för gudsskulle om dom säger dom ger en kreditfaktura.. lämna kontonr direkt till dom så slipper du vänta nån månad på attt dom ska föra över ..

annars klaga och om dom ändå inte skickar det du ska ha med kompensation.. hota med att skriva ut namnet här .. det skulle svida hårt… och gynna kunderna.. jag kommer inte beställa igen hos "dom"  jag beställde av Lars Tärn och det var snabbt och smidigt och bra pris på leveransen.. DHL är mycke bättre än posten..

jag hoppas det ordnar sig för dig..

No32
0

Handlar inte alls hos "den stora giganten". Lars Tärn är kanon! Glad

Har just hämtat ut ett paket hos DHL på lera jag beställde för en vecka sen.