Keramik iFokus

Keramik

Etiketterförsäljningmarknadsföring
Läst 2436 ggr
[perlennart]1
0

öppet hus?

Hur är det i Sverige nu för tiden med öppet hus? Här i Köpenhamn har man en gång om året öppet hus på många verkstäder och ateljeer så ``vanligt folk´´ kan komma och se (ovanligt folk är också välkommna) jag tror att det är en bra ide i det långa loppet med sådant.

Ulla
0

Det låter som något i stil med de konstrondor som förekommer här.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
0

Här ikring finns en hel drös med sånna tillfällen varje år, t.ex. Dalslands konstvandring, Karlstads -"-,  "Värmlands hjärta" (runt Brunskog/Högboda), Övre frykens konstrunda m fl.  För många verkar det vara viktiga tillfällen på året att visa upp sin verksamhet och för en del riktigt bra försäljningsdagar också.

[perlennart]1
0

Jag tror också att det är bra det där med oförpliktande arrangemang, det blir legetimt at bara vara intresserad och se på vad som sker utan att känna tvång på att köpa, men klart att om det är en massa folk som helt plötsligt kommer till någon aktivitet så blir det väl sålt en del och det är ju bra.

sisela
0

Perlennart, menar du "kulturnat" eller är det nåt annat arrangement som jag inte känner till?

[perlennart]1
0

Åbne døre menade jag men kulturnatten är ju också kul.

Vavrakeramik
0

Hos mig är det alltid öppet hus när jag jobbar i verkstan eftersom butiken är i samma lokal… Mycket uppskattade av kunderna att få lov att komma in i verkstan och titta.