bara tala om hur glad jag är att jag hittade detta forum! Ni alla ger mig så mycket inspiration och glädje!
Tack för det!
Jag håller med Dig. Jag är lite nyfiken på hur Du har hanterat alla bra svar Du fått på många frågor. T.ex. Hur har det gått med "vattenplaningen" och tekannetillverkningen osv????

Ja det här var verkligen ett trevligt forum. Kollar numera efter frukost, efter lunch, och efter kvällsmaten. Och alla är så trevliga och kommer med tips och är hjälpsamma. Mycket trevligt/Susanne

Jag är lika glad jag:))))) Tittar jämt, nästan
Ja med och jag tittar också ofta för det finns så mycket klurigt som alla i sin vrå har hittat på!/Louise

solei…
.. jag "lagrar"… jobbar så himla mycket på mitt "riktiga" jobb och kan bara "lera" lite då och då. Dessutom ligger fortfarande min ugn på sidan i lastbilen. Vi har inte fått tag i nån som kan hjälpa oss ut, med den.*suck och dubbelsuck*
Men jag har bestämt mig för att lägga frustrationen åt sidan så mycket det går, eftersom den förtar glädjen i de få stunder jag har, då jag kan sätta mig vid leran.
Igår la jag upp en 10-kilosförpackning våt lera på gipsskivan… och får vänta med att älta den tills nästa lediga tillfälle!
LEVE SEMESTERN!!!
AHA. då förstår jag. Får hör lite se´n efter semestern. Ha´det så kul då!!!!
Tittar in lite dåoch då. Så trevliga människor det finns. Tänka att få dela med sig av sina kunskaper.Samt att fråga utan att känna sig dum.Jag har lärt mig mycket om hur man kan blanda till glasyrer. Köpte alltid förut. Men nu har jag kommit dithän att jag vill testa själv Det är alltid roligt med personer som har samma intressen somen själv.