Söker bok
Jag letar efter Jane Perrymans smoke fired pottery, men hittar den inte någonstans. Har kollat adlibris, bokus och cdon. Någon som sett/köpt den någonstans nyligen ?
Detta stod på hennes hemsida, så om jag var du skulle jag vänta på den nya uppdaterade versionen.
- PUBLICATIONS
- The new edition of 'Smoke Fired Pottery' will be published in autumn 2007
Ja, det är därför den inte finns att få tag på någonstans just nu…Förutom begagnad förstås… jag har också kikat runt efter den.

Ok då är det bara att vänta då !
Du kan ju fundera på denna boken så länge (om du inte redan har den?) : Barrel, pit and saggar firing av Sumi Von Dassow. Den funderar jag också på att köpa…Någon som kan tala om vilken som är den bästa, eller andra bra skäl att välja den ena framför den andra?

4, Tack för tipset, det lät spännande.
Vassego. Själv är jag sur på posten som slarvat bort min bok Saltglaze som jag väntat på i flera månader. Irriterande även om man fått pengarna tillbaka. Så nu fick jag beställa samma bok en gång till. Suck, men man får ju vara glad ändå, det har aldrig hänt mej innan.

Själv sitter jag här och är helt förbluffad över postens snabbhet. Jag beställde en bok ifrån USA för bara några dagar sedan och den har redan kommit. Det lönar sig att ha barn hos samma dagmamma som postgubben;)
#7, jo, jag blev också impad igår.. 4dagar från beställning från England tills boken var i min brevlåda. Snabbare än Bokus och Adlibris…
kolla på Amazon. com

Ja det har jag gjort, men som sagt var så fanns den inte för tillfället, se svaren ovan.
Avalon: Jag fick Jane Perrymans bok i julkalpp. Det är några väldigt fina saker i den men samtidigt så är det inte det jag kommer att hålla på med. Jag har blädrat igenom boken ett par gångar, nu bara står den där. Så ifall du är intresserad i den gamla utgåvan i nästan nyskick så kan du få den 100 kr + portot. Och eftersom jag beställd lampmojser från dig (+ portot) så skulle du i så fall bara kunna dra av 100 kr från det jag ska betala dig för lampmojserna. ??
JAG VILL KÖPA!!!!

11, Jättebra ! Jag vill gärna ha boken. Vänta tills jag har skickat lampgrejerna då, så gör vi upp i samband med det ?!