Keramik video
Håller på att titta igenom olika videos från en pbs station i florida jag letar efter lite oljemålningsvideos men stötte på denna video från serien expressions of the arts själva keramik inslaget börjar efter 10 min och de e ju bara att dra-spola fram den tills dess man kan oxå förstora upp bilden till 200% i mediaspelaren så man ser bättre.
mms://quartz.fgcu.edu/expressions/Expressions201.wmv
de e bara att kopiera å klistar in länken i ett nytt fönster så startar mediaspelaren om man sen när manstänger ner den stänger med krysset på mediaspelaren så får manadressen kvar i fönstret å då kan man ändra nunmret till ett annat å se en annan video i deras serie
mvh/bjorsa

Tar å lägger in en till jag hittade klart sevärd ,keramik inslaget börjar efter ca 17 min
mms://quartz.fgcu.edu/expressions/Expressions212.wmv
mvh/bjorsa
Jag får nog vänta tills jag kommer hem till mitt bredband innan jag kan kolla. Här på landet sitter jag med ett slött modem.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

De e väl härligt med slött modem :-)de var inte länge sedan jag satt med sådant här hemma fick adsl för 1 mån sedan innan dess körde jag ett halvår med 3g modem 112 kbit å innan dess modem men nu är de riktigt roligt att leta efter information å de e kul att hitta lite teveprogram om de man är intresserad av så jag letar vidare efter landskapsmålare som målar i olja.
mvh/bjorsa

Nu är videolänkarna klickbara
mvh/bjorsa