Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 2702 ggr
stefanandersson
4

Utställning FG

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag ställer ut på Formargrupen, Malmö, inom kort och kommer visa en bred översyn av mitt kopprojekt 2009-2012. Varje kopp kommer presenteras med lite text om den tradition, teknik eller estetiska val som ligger bakom dem.

Till utställning kommer en digital katalog publiceras med samtliga koppar men jag hoppas ni kan ta er förbi utställningen för att se arbetet i verkligheten. Vernissage 25/8.

Önska mig lycka till. Det här är min första separatutställning sedan 2004 och premiärnerverna pirrar!Glad

LenaR
1

VARMT lycka till!

Jag hoppas du länkar till katalogen när den kommer, för jag har precis varit nere i Malmö och planerar inte att åka dit så snart igen. Men jag tvivlar inte ett ögonblick på att utställningen blir jättebra.

Vilka små läckerheter på bilden! Jag kanske får ta en resa till… Flört

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Ulla
1

Lycka till! Önskar jag var där och kunde titta in. Skulle gärna vilja se kopparna och läsa lapparna som hör till.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Kissinger
1

Lycka till, önskar jag vore där då, så nyfiken på koppar och lappar.

Wabisabi
1

Hur länge pågår utställningen vill gärna se den! Skall till Malmö i slutet av september. Önskar dig verkligen Lycka till!

stefanandersson
0

Stort tack! Utställningen pågår tom. 25/9 och jag kommer stoppa in en länk till katalogen här såklart.

pyromanen
1

Lycka till! Cool

stefanandersson
4

Katalogbilderna är tagna!Glad

stefanandersson
3

33 koppar, 3 bilder på varje ger 99 bilder på koppar i olika vinklar. Skrattande

[perlennart]1
1

Kul och snyggt och jag beundrar det vackra i så små saker, som att gå på upptäcktsfärd. Och jo det är tydligt att du fastnat för atmosfären och det är fint. Hoppas att utställningen ger det du hoppas på.

Fru Vadmal
1

Väldigt intressant och spännande. önskar jag hann se utställningen, men hinner tyvärr inte. Lycka till

stefanandersson
4

Från katalogen! GladCool

usd
1

Lycka till!

Det kommer att bli fantastiskt!

Så smakfullt =)

stefanandersson
0

Tack för er uppmuntran! Byggde igår och det är Vernissage idag. Jag känner mig nöjd och ska filma en snutt när ljuset slås på idag men kom om ni har möjlighet. Det bjuds som allra minst på tilltugg ;P Den kompletta katalogen (66 sidor) finns på min hemsida: www.ceramics.se Ser fram emot era kommentarer.

stefanandersson
1

Alla koppar!

Ulla
1

Vad fint det blir med alla samlade! Då ser man hur olika de är. Skulle gärna ha den som affisch.Skrattande

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

pyromanen
2

Ser väldigt snyggt och proffsigt ut! Både gods och foton!

Tilltalar mig med "individer".

LenaR
0

Åh så snyggt! Skulle också kunna tänka mig att ha en uppförstoring på väggen. Det kanske är en idé, Stefan, att sälja bilden som affisch?

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.