Keramik iFokus

Keramik

Etikettoff-topic
Läst 601 ggr
Tazen
0

Trevlig Midsommar

Hej, vill önska alla en trevlig midsommar och hoppas att solen kommer att lysa på er.Här på västkusten (norra Bohuslän) är det mulet och regnigt och ska tydligen vara så hela helgen,i och för sej gör det inte så mycket för vi behöver regn annars blir det inga kantareller.Vill åxå passa på och tacka för att ni delar med er av tips och trix och erfarenheter och för att det är en sådan härlig stämmning (inga påhopp och gliringar för knasiga frågor).Oj så långt det blev! Ups!

Trevlig Midsommar !!! Glad 

Häl. Bitte / Tazen

KeramikeniSkredsvik
0

Trevlig midsommar på dej och alla andra också!
Jag håller med dej, kantareller vill vi ha! Så vi får stå ut med regnet, jag är också i Bohuslän.
/Sofia

Vanja-K
0

Vill också önska en tervlig midsommar till er alla. Säger som den första trevlig sait. Man kan fråga om vad som helst, utan att känna sig dum.Härligt att kunna dela med sig. REGNET.Ja vi i Stockholm får nog en liten del imorgon. Men vadå!Sill och nubbe.häls. Vanja-K

Ulla
0

Hänger väl på jag också och önskar er alla en regnfri och härlig midsommar. Det brukar vara torrt ute hos oss nästan jämt, så ännu ett svampfritt år gör ingenting. Man kan inte få allt här i världen.Glad

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

kia1
0

Sillen är innlagd, snappsen i frysen nu hoppas vi på sol

EN RIKTIGT GOD OCH GLAD MIDSOMMAR PÅ ER ALLIHOPA!!

Bregotta
0

Och från mig också! Har inte hunnit med att förbereda något än och skall ha hit 9 stycken på middag imorgon. Kom från jobbet för en timme sen och satte igång och glaserde och satte ugn, så nu bränner jag för fullt, får väl städa under tiden som den går… Det blir midsommar vad det lider… Ha en härlig midsommar oavsett väder!