Fina grejer Amanda:)

Verkligen fina!!
Skulle vara kul att titta in i butiken, den ser jättemysig ut! Wow, vilket jobb, 900 muggar, inte dåligt!

hej,nej,det var verkligen helt hysteriskt,som tur var fick jag tag i en duktig kille i sista minuten som drejade på beting,så jag klarade beställningen i tid,det var södertörn högskola som beställt alla 900 till anställda mf.till julklapp,
skulle vara kul att se din affär också petra:)

Jobbigt men kul att få ett så stort jobb! Tog du betalt per mugg då eller satte du ett helhetspris? Du får visa hur de ser ut färdiga sen! Ja, min butik är så pyttig bara:) Skulle velat ha n´ågra kvadratmeter mer men men. Jag får sälja på andra ställen också istället. Har även hittat löste att sälja och ska ha lite textilt oxå. Det blir mycket på liten yta. Men den är ganska mysig iallafall:) Din ser lite större ut! Du säljer oxå annat än keramik va? Gör du annat själv oxå?

jag sålde dem för 110 kr st, jag säljer också lite ljus,aroma oljer och kryddor,sen säljer en annan keramiker sina saker där och en guld smed hyr in sig i ett hörn och säljer sina smycken i affären också,skulle tro att hela lokalen är 100 kvm och hälften är butiksyta,den andra verkstad,lite textil har jag också,men det man säljer mest är keramik, det tråkiga med att sälja på andra ställen är ju att man får så mycket mindre betalt men ,men även bra att synas på många ställen, jag hinner inte producera som jag skulle vilja
Vackra saker du skapat Amanda. Snyggt!!!!!!!! En fråga, du har välm inte drejat alla en och en utan gjutit efter originalet?????? Jag har en bror i Uppsala, så måste nog försöka titta in hos dig i sommar.

jo,alla var ,är hand drejade, jag har aldrig gjutit något, välkommen hit i sommar :)