Varberg nästa....
Om ni befinner er i Varbergstrakten nästa vecka ( v 28), då är ni hjärtligt välkomna att besöka mig och mina texilkamrater på vår utställning i Träslövsläge, Fiskarnas Hus strax söder om Varberg. Det skulle vara mkt roligt om det kom några "Fokusar" och hälsade på.
Kul, när är det öppet?:D
JAg är i varberg nästa vecka…men på hundutställningen i tvååker :)

Lycka till Poja!!!

Tack, Vävra! Du är väl fast i din trevliga butik och kommer väl inte loss nu när det är högsäsong. Det hade annars varit kul at se dig där. Lycka till själv. Men Loove du kanske kan slå dig loss. Var i Tvååker på Ööserö gård. Helt otroligt!! Har du varit där? Lotta 2, vi har öppet 12-21 eller så länge folk kommer……….

Välkommen till Läjet Poja!
Jag ska försöka hinna med ett besök. Det kan vara kul att ses i verkligheten!
Ulle
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Tack Ulle! Förstår att du är stressad just nu. Har haft detsamma nu inför det här. Men nu är det lugnt allt är packat och klart så nu är det bara att fara iväg. Skall bli roligta att träffa dig.
Tyvärr Poja…fanns inget utrymme till att slå sig loss. Ställde inte ut någon hund utan stod för försäljning till alla hundägare (inte keramik)
Håller annars till i Halmstad… verkstaden är just nu vilande. pga att jag just nu har 2 jobb.
:) Lovisa

Hej Marie-Louise,
Det var kul att träffa dig och se alla dina fina saker! Imponerande måste jag säga.
Ha det bra!
Ulle
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Vi syns säkert någon annan gång Lovisa. Hoppas at du hade det kul med vovsingarna i Tvååker.
Det var särskilt kul att du dök upp i Läjet, Ulle. Tänk vad mkt man har att tala om när man har samma intresse. Hoppas att allt gick bra i Halmstad.