Symposiet i Leksand
Surpuppa skrev tidigare att det skulle bli trevligt med en "vitaminspruta"
Och det vill jag lova det blev en rejäl injektion vilket jag härmed vill framföra mitt varma tack för - helt fantastiskt - alla dessa trevliga keramik(nördar) - oj så bra - jag har kommit hem och nu lyser lampan i verkstan om inte 24 timmar så nästan och drejskivan går varm. Jag har också som föjd av inspirationen anmält mig till ytterligare kurser - det finns ju så oerhört mycket som man inte vet men som man kan få ta del av .
Jag vill framföra mitt tack till alla - arrangörer - föreläsare- deltagare -mattanter - allt var jättebra
Välknådade varma hälsningar till alla från Marta-Lena ml.krukmaker
Kan bara hålla med! Sååå kul att träffas och sååå mycket inspiration.
Stort tack till er arrangörer och presentatörer!!
Kram Mariana
Det hade varit trevligt om detta kan bli ett årligen symposium,( men bättre med helgen innan midsommar.)
Jättetrevligt men inte längre in på turistsäsongen för min del..🙂
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Det var ett blandat och intressant program där alla presantatörer gjorde ett mycket bra jobb men jag måste ändock säga att få ta del av Lasses livsprojekt med Kristallglasyrer var helt fantastiskt. Jag kunde lyssnat hela dagen till denna eldsjäl som alldeles säkert hade mycket mer att berätta. Blir det en uppföljning så hoppas jag att det även då finns plats för Lasse.
Jag vill inte välja en presentatör särskilt. Jag lärde mig något av varenda en!
Om tid på året, helgen efter nationaldagen var kanske inte den ultimata, men frågan är vad man hellre ska välja. Sommaren är turistsäsong, så den är inte bra. Och under terminerna är folkhögskolor tyvärr fulla av elever. ;) Den som har en bra lösning får gärna dela med sig! 🙂
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Jag tror de flesta av oss har känslan att det är ont om tid men om jag vet ett datum i god tid (låt oss säga en årligt återkommande helg) och vet att det kommer vara något bra (som vårt symposium 😸) så kan det passas in. Kanske var helgen vi hade en bra kompromiss??
Det kan vara bra att hålla sig till samma helg tror jag om man nu börjat där..Har man ett år på sig att planera till nästa gång så blir det lättare..🙂
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/