ååh vilken kväll!
sitter här och dricker ett gott glas rött och lyssnar på Amy Winehouse (rekommenderas skarpt). har kommit hem för en stund sedan efter kvällsbad i en vacker sjö. sverige är fantastiskt när hon visar sin bästa sida. barnen har precis gått och lagt sig, gubben borta på jobb och jag sitter här med mitt skissblock…..inspirationen flödar
hoppas att ni har det lika bra!

Ah vad härligt det låter, vad bra att du gör oss påminda om att vi bor i ett fantastiskt land, ibland är det så lätt att ta saker för givet! Jo det har varit en fantastisk kväll, helt sagolikt…. Vi kanske inte presis njutit, vi håller på att bygger ut verkstaden lite, så vi spikade takstolar i solnedgången. Ha en underbar morgondag/ Marika
Visst är Sverige fantastiskt vackert! ja vi har haft två sköna kvällar efter varandra.Inte för att vi legat på latsidan. Vi håller på att måla om kollonin. Tänka att kunna vara ute sent utan att frysa för att göra detta. Sen kommer vi hem, duschar, sätter oss på vår oas (balkongen) och njuter lite till. Vi har två riktigt stora änglatrupet på balkongen. Nu på kvällen känns det när man kommer ut svag härlig parfymdoft. mmmmmmmmmmmmmm. Dessa blommor ger insynsskydd och skugga.Men i övermorgon kommer regnet. Jippie. Då kan jag djeja. Gud så kul!!Längtar.
Häls.Vanj.k

Håller verkligen med dig hon är min nya idol. Kanon!
Haha, Amy har jag också hittat för några veckor sedan.. Härlig röst!
ja hon är grym, älskar titellåten back to black!

Har presis varit ute på You Tube, å lyssnat på Amy Wine.. underbar sammetsröst, helt klart en favorit just nu, tror hon var med på Hultsfred i sommar…

Amy Winehouse… min dotters favorit sedan ett bra tag tillbaka… men, jag har inte tagit mig tid att lyssna på henne. Är ganska insnöad i min favoritmusik och fyrkantig därvidlag. Med risk för att få mothugg, tycker jag att det mesta moderna låter likadant!*s*

Amy skall var cover på Vogue. Hon inte bara sjunger bra, hon har dessutomen attityd.
Idag är det också " å vilken kväll" Hämtade 10 kg lera idag till rakubränningen. Gud så kul att dreja istället för att måla på kollo. Men vadå orkar?? Orkar bara ställa undan leran. Sitter på balkongen och slöar. Nu ska jag lyssna på den artisten ni skrev om.det är forfarande "å vilken kväll"

Vill bara göra en liten blänkare för Amy hon kommer på TV i morrgon kväll på svt 1, tror jag, missa inte det, ja visst är det en "Åh vilken kväll" fantastiskt, jag har presis kommit hem från keramikskolan, har glaserat inför stundande Kinaugns bränning! i morgon sättning av ugn och bränning på Lördag. Håll tummarna för fint väder. Marika

Åh, vad härligt!!! Kommer ihåg när jag väntade på kinaugnsbränning på Keramikskolan:)))) Längtar såå tillbaka dit ibland. Jag bodde på skolan sista året och vid den här tiden tog vi kvällsdopp och ett glas vin vid Vänerns strand. tränade Thai Chi tidigt på morgonen på stranden när det var fint väder…. suck
Ja och så inte keramiken att förglömma:)))) Sååå härligt att bara få snöa in så där!!!

Ja det är fantastisk, jag blir aldeles salig bara jag tänker på att terminen snart börjar, den 3:e sep kör vi i gång, den lite fördröjda starten har med flytten att göra, tyvärr lämnar vi den där överjordisk sköna platsen vid Vänerns strand för ett betydligt stimmigare och stojigare ställe, men ak så mycket mera reklam och folk, vi flyttar intill Rörstrands gamla lokaler, härligt med allt nytt och fräscht och nära till staden (Lidköping) så det blir nog bra det oxå- Men men jag kommer att sakna det gamla stället, är ju ingen citymänniska presis mera skogsolga. Det i allafall invigning av de nya lokalerna i samband med drejarmästerskapen= nästa helg!
Nu har jag också lyssnat på AmyW. Vilken cool tjej! Härlig röst. Lite annorlunda.

Pluppan,tack för tipset på Amy Winehouse hade aldrig hört talas om henne,hon är görbra så nu har jag laddat ner henne
Hon låter verkligen bra, skön musik. Dock läste jag i aftonbladet igår att hon har lite problem med droger…tyvärr.
Droger!!!! Ja, säg vilken artist det är som inte har det. Tyvärr! Inom alla kategorier finns det. En del försvinner snabbt, andra inte.

Amy tog hem storslam i England, 4 priser, varav ett som Englands bästa artist.