Keramik iFokus

Keramik

Läst 1552 ggr
42nkus
0

Är jag Medlem eller inte?

Hej!

Jag vill gärna ta upp kontakt igen efter många år vilande. Jag kommer in till sajten men kan inte skriva ett inlägg eller hitta mig som medlem.

Mitt namn är Norbert Kus och jag har min verkstad i Torsås, Kalmarlän.

Mer information hittar du på : www.kuskrukmakeri.se

mvh

Norbert

Inkanyezi
0

Ditt gamla medlemskap kan ha ramlat bort i samband med någon av uppgraderingarna av forumet. Det är många poster som har förirrat sig bort i cyberrymden, så du kan ha försvunnit helt enkelt. 

Att du nu är medlem är ju klart, men troligen hade du ett annat alias tidigare, och om det har upphört borde du hitta det med [hakparenteser] omkring. Om det finns kvar, så kan du antagligen logga in på det, och då bör du ta bort ett av kontona, eftersom du inte får ha två. 

Så vilket var ditt gamla alias? Om du har kvar lösenordet bör du kunna logga in på det.

Ulla
0

Hej Norbert!

Kul att du är tillbaka!
Du är fortfarande medlem på iFokus, det är därför du kan skriva ditt inlägg ovan. Däremot har du inte valt keramiksajten som favorit och syns därför inte bland keramiksajtens egna medlemmar. Det är möjligt att du av misstag lyckats klicka bort dig som medlem på keramiksajten. Ett tag var det ganska lätt att göra det utan att märka det.
Men, visst kan du skriva inlägg. Vad hände när det inte lyckades?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
0

Längst uppe till höger, under din Inloggning finns en pratbubbla där det står "Lägg den här sajten bland mina favoriter" Klicka där så blir du medlem på keramiksajten igen.

_
_

42nkus
0

Hej Ulla och Inkanyezi!

Tack för svaret.

Du har rätt jag har inte valt keramiksajten som favorit. Det ska jag göra.

När jag vill göra ett inlägg under rubrik "Kurser och utbildningar" eller vill titta på" Din egen hemsida" få jag följande meddelande: 4017 Rättigheter saknas.

Så vet jag inte om mitt inlägg angående sommar kurser finns eller min hemsida.

Ulla
0

Det låter konstigt. Testa en gång till om du kommer in. Om det inte går så verkar det ha blivit något fel någonstans.

Om du vill annonsera om egna kurser så kan du göra det i en tråd avsedd för det: Keramikkurser 2015.

_
_

Ulla
0

Ah, ser att jag var litet för sen med mitt svar. Om du flyttar dina kurser till ovan nämnda tråd så tar jag bort den som hamnat fel sedan. Ursäkta om jag ställer till besvär för dig.

_
_

Bo§e
0

Kan man ändra sitt användarnamn, utan att för den skull mista sin identitet, alla inlägg, karma osv….?

"Don't Panic" (Douglas Adams)

Lia
0

#7 ja om du skriver till Niklas :-)