En tacksam tanke
Hej allađ· Jag Ă€r nybörjare i keramik, lĂ€ser inlĂ€ggen varje dag ( letar efter drejskivan). Jag vill verkligen ge ett stort tack till en person som alltid svarar ( pĂ„ ett intressant och utförligt, med en gnutta humoristisk ton đ) Jag lĂ€r mig nĂ„got varje gĂ„ng jag lĂ€ser hans svar pĂ„ nĂ€stan alla inlĂ€gg. Ni vet sĂ€kert vem jag pratar om. Det Ă€r BOSSEđ·đ·đ· Tack, tack. Hoppas du fortsĂ€tter skrivađ€ Ănskar er alla en trevlig helgđ·
Hej! MĂ„ste bara hĂ„lla med! SĂ„ tacksam för mĂ„nga vĂ€rdefulla tips jag fĂ„tt ta del av. Man fĂ„r ibland svar pĂ„ frĂ„gor man inte visste att man hade. Hoppas att du, Bosse, vill fortsĂ€tta som vĂ„r guru lĂ„ng tid framöver. OvĂ€rderlig hjĂ€lp för mĂ„nga av oss. Tack Bosse ! đđ»
Hekla118
Ja, det Ă€r imponerande hur vĂ„r Boss svarar pĂ„ alla frĂ„gor, ofta utförligt, lĂ€ttbegripligt med en massa information. Vilken klippa! đȘ
Ja Bosse Ă€r en superkunnig trevlig och glad person! Jag har haft glĂ€djen att lĂ€ra mig massor under Ă„ren som jag som keramiklĂ€rare kunnat förmedla vidare. Tror jag ringde Bosse första gĂ„ngen dĂ„ pĂ„ âkeramikexpertenâ nĂ„gon gĂ„ng i början pĂ„ 1990-talet! Jag hĂ„ller med för fullt! Jag lĂ€r mig fortfarande av alla kommentarer och nu förstĂ„r jag ju mer ocksĂ„ som yrkesverksamđżđ±đżđ±âïžHurra för delad kunskap! Ska bli bĂ€ttre pĂ„ att svara pĂ„ sĂ„dant jag sjĂ€lv vet đ·đđ·