Keramik iFokus

Keramik

Läst 586 ggr
ler
0

Handla från andra länder?

Skulle ni kunna tänka er att köpa glasyr och sådant från Tyskland, Italien eller andra länder?

ler
0

X

• Redigerat 2024-05-14 21:06 av ler
Ferruma
0

Vet inte vad du räknar in i "sådant", men jag har beställt både lera och verktyg från andra europeiska länder.

Bagossa
0

Absolut, jag beställer från Europa när det är något som är svårare att få tag på i Sverige eller ibland när det blir billigare.

ler
1

#3 har du hittat något i Sverige som är billigare än i andra länder?

• Redigerat 2024-05-15 16:39 av ler
Bagossa
0

Förlåt, jag var otydlig. Ibland handlar jag från Europa för att det kan bli billigare.

LeWa1
2

Här har jag köpt senaste tiden! Trots att svenska kronan står dåligt i kurs jämfört med den danska, så tycker jag ändå att det har varit värt det!!

https://silicanordic.dk/

Hos Silica Nordic handler vi med kvalitetsprodukter til keramik. Vi har alt, hvad der skal til i hele processen lige fra ler og glasur til keramikovne.
ler
2

Ja det kan kanske vara kul att veta att Iben på silica nordic är syster till Britt som har Cerama

Ernst65
0

Har handlat en del från Scarva. Speciellt råvaror.

loislane
0

#0: Absolut! :-)

Se skönhet i det icke perfekta. /LoisLane

Ulla
0

#0: Jag har gjort det när jag inte hittat det jag sökt här hemma. Men jag vill helst handla så lokalt som möjligt.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Plena
0

Om det jag ska ha inte finns hos svenska leverantörer så har jag handlat från EU-länder.