Runda hålade sättplattor?
Någon som vet om det finns? Diameter ca 55cm?
Var är det annars billigast att beställa sättplattor i den diametern fast ohålat?
//Jessica
Tyvärr kan jag inte svara på din fråga, men jag lyfter upp den igen så kanske någon annan som vet bättre ser den.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

Menar du att dreja på? I plast?

Ring leverantörerna och fråga vettja. Eller maila! Vi lever ju i ett it samhälle.
Men regeln lyder,
telefon -> svar direkt
epost -> svaret dröjet
epost -> man kanske inte får något svar alls 
_
_

Tack för tips,
Jag har ringt… Inte fått svar än från ena stället.
Fick nej på de två andra. Jag har nu beställt tre hela sättplattor som förmodligen kommer i nästa vecka.
Telefonkontakt ger alltså inte garanti för att man får svar direkt…
Men nu har jag löst det genom att nöja mig med ohålade.
(Ej att dreja på, sättplattor använder man i ugnen, hyllplanen man ställer godset på)

Jasså du menar Silimanitplattor:) Tärn har säker och han brukar svara i telefon.
Vem är Tärn?
Telefonnummer? (kan ta det privat om du vill)
Jo då, alla jag ringde svarade i telefon.
Men en av dem visste inte och skulle återkomma. Efter ett bra tag så ringde han bara för att tala om att han inte glömt bort mig men att han fortfarande inte visste om runda hålade Silimanitplattor fanns…
Gåtan är olöst…
(Fast jag har ju tre plattor på väg, ohålade…)

Runda finns nog på många ställen men runda hålade har jag aldrig sett. :)
_
_

aahh my mistake ;)

Tärn fins dels på länksidan här, annars är adressen www.tarn.se
ring Håkan Fredholm i lidköping. En mycket kunnig och jyst sättplattsman som kan hjälpa.
Tack ingvar!
Jag ska ha det i åtanke nästa gång det behövs. I morgon ska jag hämta mina runda ohålade sättplattor jag beställt. Det var lite bråttom så det fick bli så den här gången.
Tack för alla glada tillrop och jag måste säga att den här tråden går nog till historien som den mest komiska i det här forumet! *ler
//Jessica