Nya ifokus- bra instruktion!!
Jaha ingen har väl missat den nya versionen av iFokus? Kanske tycker ni att det är det lite svårt att hänga med hur den fungerar? Behöver ni en bra beskrivning på hur man öppnar sitt fotoalbum så korten blir synliga för alla?
Då rekommenderar jag att ni kikar på denna länken en mycket bra beskrivning av Stefan på Modllbyggesajten som gjort en instruktion mycket tydligt och informativt!
Hoppas flera ny aktiverar sina fotoalbum och börjar blogga lite mer, det är så kul att se vad som händer i era liv!
Hur går det för er? NI som inte är så datavana, har detta hjälpt er något? Någon som öppnat sitt album med hjälp av denna instruktion?
Jag har lyckats få mitt fotoalbum öppnat med lite hjälp. Jag försöker komma in på stinalords fotoalbum eftersom hon skriver att hon har bilder där och det är 12 svar men jag kommer inte in. Hur gör jag. Jag brukar gå in på resp sajt och där kommer det upp som vanligt - vem man är. hur gammal osv + att om man öppnar sajten så syns en ruta där det står fotoalbum. Många har jag kommit in på men inte stinalords.
MVH Monica
April24, som du kan läsa i tråden om stinalords album ( gammal tråd) så gick det att se fotona i den gamla versionen, nu har stina lord inte öppnat sitt album på nytt i den nya versionen och därför kan vi inte se bilderna, så halva tråden är gammal och halva tråden är nya kommentarer om att vi inte kan se bilderna mm. Detta med att aktivera sitt sida gäller ju alla som inte gjort det efter omstarten av iFokus, annars kan man ju inte se varken bilder eller mer info.
Kul att du fick igång ditt album, April24!
Puttar upp denna tråden då det var aktuellt igen…