Keramik iFokus

Keramik

Etikett: off-topic
Läst 1420 ggr
EvaLeraMM
0

Vilka andra sajter ifokus läser du?

Jag är lite nyfiken på vilka andra sajter iFokus som du kollar in och får matnyttig information från förutom Keramik i fokus? Jag kollar ofta in ”Starta eget" för där finns förutom lite kul läsning ibland matnyttigt för mig som har firma. ”Foto” bra för att läsa om hur jag kan ta fina bilder på min keramik (något jag borde bli ännu bättre på :o). ”Julen” och ”Textilhantverk” kollar jag på ibland. Har du någon favorit som du tycker jag och andra borde kolla in?Det finns ju en del.

tomica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tycker mycket om personlig utveckling..och har just påbörjat en distanskurs där..som är väldigt spännande tuff och givande.. där finns det livsråd och mycket nyttigt för den intresserade.. foto är som sagt bra..bra tips om tekniker..starta eget är intressant för den som förbereder sig..eller har startat.. det finns mycket kul inom ifokus… Just nu har jag full fokus på personlig utveckling iFokus..kursen alltså..jag är ej i min verkstad nu under en tid, men längtar och drömmer..drömmarna tar jag till mig och sparar en del av för att använda senare..när jag kommer tillbaka till min drejbänk…

Glad // Thomas