Dehär rosebulbs och rosburken med fötter är så fina!
Jättefina grejer du gör. Brukar inte gilla för sirliga och utsmyckade grejer, men håller med Pyromanen om dina rosebulbs. Gillar hur det gröna rinneriväg och inte är så perfekt. Sen föll jag för den fina skålen med riven kant upptill och fatet som kommer direkt efter med skriften på. Superfina!
Helt jäkla imponerad vilka grejjor…
Superläckra saker! Underbara färger på glasyrerna och vackra former…
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Gratulerar till en fin hemsida!
Kul att se din hemsida och "vem du är"!
Blev helt förälskad i dina saker med rosor på då jag såg dessa på Reforma i Karlstad i somras. Var "tvungen" att köpa en skål innan jag kunde lämna affären….!
Fina saker, hur gör du, är det gjutna saker, drejade eller "slabbuilt"?

Ja, jag håller med! Fina saker du gör! Jag är i vanliga fall inte så förtjust i "rosenkeramik" men dina saker ger en härlig känsla. Lite slarvigt rinnig sirlighet (om du ursäktar, - det är menat som ett positivt omdöme!)! "Muggar för rosenthé" är ju helt underbara! Gillar också de andra lite råare sakerna "Åt skogen"!
Jag stod faktiskt och höll i en mugg för rosente i karlstad i mitten på december förra året.Det var ett kooperativ som tydligen skulle läggas ner pga av dålig lönsamhet..trist
Du har ett eget och fantastiskt formspråk ,jag är imponerad !
Hemsidan är dock superseg .Bilderna tar upp till 5 minuter innan dom kommer fram! Kanske går att fixa!
abbi
En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/
Fast jag hade inga problem att få upp bilderna snabbt.
#10 Det kan vara individuellt!

Jag har heller inte haft några problem att få upp bilderna snabbt varken hemma eller här på jobbet, (hoppsan - nu avslöjade jag att jag är inne och kollar lite på "betald arbetstid"
)
Ingen kritik till dig Abbis. Ville bara säga att kanske inte alla har problemet så att det kanske inte är nåt Dahlia behöver ändra på, på sin sida…
#13 Det förstår jag*L* men om det är 50% som inte får upp bilderna snabbt så kan man tappa intressenter då man har max 10 sekunder på sig..Funkar det inte så klickar man bort sidan! Kan va bra att veta i så fall*L* Sambon kollade egenskaper och det såg bra ut kan vara servern som är seg…
Tack för alla kommentarer! Jo det är mitt ReForma som lagts ner så nu blir det tid till hemsida. Den måste skötas och vara aktuell. Den blir som ett barn för en.
Nån frågade om jag gjöt keramik? Jag drejar, har drejat i 25 år! Det är så fantastiskt hur den kunskapen sätter sig i ryggmärgen och man behöver inte kämpa så förbannat som jag gjorde de första 10 åren.
Jag skall kolla runt om hur det är med bilderna, om problemet ligger hos mig eller nån annanstans. Klart det ska gå snabbt annars är det ointressant.

Kan inte komma in på din hemsida 
#16 Kan du ha skrivit in fel adress om du Googlar står jag som trea klicka där och försök igen!