Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 1388 ggr
rikardsaltglaserat
0

keramiksk träffpunkt i östergötland.

Hej jag heter Rikard och jag är keramiker utbildad i Danmark jag har just flyttat till Norrköping. Jag arbeter i Rejmyre tillsammans med keramiker Lasse Andersson. Jag är intresserad av att starta ett keramiskt nätverk i östergötland, kanske vi kan träffas och utbyta ideer och starta projekt tillsammans..

tel;0736377428

mvh Rikard Palmquist

Ulla
0

Jag puttar upp inlägget så att fler har chansen att läsa det. Hoppas att någon nappar och hör av sig till dig!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

rikardsaltglaserat
0

Tck för ditt svar ,,det verkar inte vara så gott om östergötska keramiker här så jag får väl bjuda in även sörmländska keramiker !!nåja alla intreserade är välkomna att höra av sig..

mvh Rikard ..

zzaga
0

Du får flytta ner i skåne istället här är vi fler;)

lotta2
0

Ja, det vore väl mycket trevligare med Skåne eller Halland? Så har vi bättre väder också ;) Synd att det var så långt ifrån, låter väldigt intressant.

KeramikeniSkredsvik
0

Kom till Bohuslän!! Jag tycker att ett keramiskt nätverk vore toppen!
/Sofia

rikardsaltglaserat
0

hej mina kära keramik vänner..en av mina planer med detta nätverk är bland annat att bygga en Anagama tillsammans samt att kunna bjuda in keramiker från tex England,för att hålla workshops mm,mm.Jag har bra kontakter med bla keramiker som bla.Nic Collins samt Svend Bayer.Jag arbetar med saltglaserat samt har jobbat med vedugnar ett par år samt byggt en Anagama med Nic Collins i Devon,England..

mvh Rikard..

zzaga
0

Men vad roligt! Du får hojta till här när det är på g. Så långt är det ju inte till Östergötland:D