Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utrustningverkstadverktyg
Läst 709 ggr
Doriz
0

Ugnsreparatör i Göteborgstrakten?

Är det någon som känner till någon som lagar ugnar i Göteborgstrakten? Vi hade en exploderande tekanna som slog sönder slingorna på ena sidan och den halva i botten som är koplad till detta. Jag läste att en del av er donar själva men vi skulle vilja ha någon som gör det första gången i alla fall så man kan kika lite och lära sig … Doriz

lotta2
0

Du kan ringa keramikexperterna i Mölndal. Dom har en jätteduktig ugnsrepatatör som heter Tore som kan fixa element och diverse elproblem. JAg hittar inte hans nummer, men som sagt Cebex har det, jag tror dessutom dom har fler somdom kan rekommendera. Lycka till med ugnen!

Doriz
0

Tack Lotta, vi har ringt Tore men det är lite segt att få klart när han kan dyka upp … och det börjar dra ihop sig til jul. Jag kikar förbi Bosse idag för att se om han har fler namn i rockfickan.

lotta2
0

Jo, Tore är lite svår eftersom han har ett ordinare jobb och kan vara svår få hem till en. Men han är mycket duktig, och har man svåra problem är han väl värd att vänta på. Hoppas du får tag i någon som kan hjälpa dej innan bränningarna inför julen blir panikartade.