Keramik iFokus

Keramik

Etiketterkurserutbildningar
Läst 7471 ggr
agraff
13

keramikkurs på Gotland

Är det någon som vet om det finns ngn riktigt duktig keramiker som har kurs på Gotland i under sommaren ? Har försökt leta på nätet utan framgång. Jag är lycklig sommargotlänning (eller vinterfastlänning beroende på hur man ser det) och det finns ju så många duktiga keramiker på ön. Men, antar att många har fullt upp med sin egen produktion då….

veka
0

hejsan

Jag tror att alla keramiker har fullt upp nu under sommaren. Sommarmånaderna här på Gotland är ju så intensiva.

Hälsn. Veka

Ulla
1

I kurstråden finns ett nyinlagt inlägg om keramisk skulptur på Gotland. Kolla där om det är något för dig.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

hellekobbernagel
0

Hej Veka.

Jag ska ha keramikkurs med tyngd på skulptur i Visby vecka 29 och vecka 32. Vecka 32 är den som är helt säkert blir av. Jag har lett kurser länge på Folkhögskola, konstskola och studieförbund. Du kan jo ringa mig på 073 062 55 75 eller maila mig. så skickar jag info till dig.

mail: keramik.helle@yahoo.se

Helle K Keramik Gotland
www.helle-k.com

veka
0

Hej Helle

Det var inte jag som ville gå en kurs fast egentligen skulle jag gärna gå en kurs i skulptur. Jag har startat eget efter alla år som anställd så jag får koncentrera mig på att försöka sälja.Vart ska du hålla kursen vecka 32?

hellekobbernagel
1

Hej veka. Jag ska hålla kursen på Gotlands konstskola, Folkuniversitetet. Broväg 25, Visby. Jag ordnar med kursen själv och får hyra in mig

Helle

Helle K Keramik Gotland
www.helle-k.com