Keramik iFokus

Keramik

Etikettegen-hemsida
Läst 2663 ggr
abbis
0

NU är min hemsida ute...

Nu har sambon lagt ut hemsidan …vi lägger ut den fast den inte är riktigt klar än..vissa grupper skall fyllas på.

abbi

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

abbis
0
Ulla
0

Vad är det du vill att vi ska betygsätta? Vill du ha respons på vad vi tycker om sidans utformning?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

abbis
0

precisGlad

minx
0

Jag tycker sidans meny är lite rörig. Jag hade nog haft en enhetlig meny som ser likadan ut på varje sida så man slipper bli förvirrad när man klickar runt.

minx
0

Men snyggt med svart och vitt :P

Glöm inte att fylla i en titel på sidan bara just nu heter den untitled

abbis
0

Tycker själv inte menyn är rörig…men annorlunda.Ja vi har medvetet gjort på detta sättet .VILL inte ha nått som alla andra har . Så trist och se Webbdesigners som sitter och bygger sidor och som inte kan hitta på något annorlunda eller nytt utan använder gammal skåpmat som dom bygger om lite..Titlarna upptäcktes precis när  den lades ut och skall ändras är bara 150 sidor som skall ändras *L*.SOM SAGT den är inte riktigt klar men tillräckligt klar för att vara intressant och inspirerande för webbshopen.

Ulla
0

Jag tycker sidan ser fräsch ut. Gillar den vita bakgrunden och att den har en bild placerad i mitten. Själv skulle jag nog föredra att länkbilderna inte byter plats när man byter sida,

_
_

ijonsson
0

Fräscht o fint med vit bakgrund! Härlig mysig ljussättning i flera av bla inredningsbilderna… Håller med om att det är förvirrande när länkbilderna byter plats när jag byter sida. Jag tycker du kan vara stolt o nöjd i övrigt!

troll
0

Fin sida! Fina saker du gör. Tycker inte att det gör så mycket att länkbilderna byter plats, med det ger lite av ett "hemsnickrat" intryck, det blir lite plottrigt, lite för mycket. Annars mycket fint.

/Marie

joggman
0

Jag tycker att den är jättefin!!

Ett tips är att du har alla bilder på startsidan svartvita för att få den mer enhetlig. Länkbilderna bör vara på samma plats på alla sidor, enkelt att ordna!

Bakgrunden på länken webshop skulle bli snyggare om du använde samma bakgrund som till de andra textlänkarna. Lägg de på samma rad för ett mindre rörigt intryck.

Rubriken bör vara fristående, alltså de två bildlänkarna, som kan uppattas som lite rörigt, kan enkelt flyttas ned. Detta för att få en bättre struktur.

Titta gärna in på min hästs hemsida http://joggman.info.se om du vill se något annorlunda, men den är i rörigaste laget, då jag fått utlopp för all min fantasi och kreativitet!!

Lite tips som jag lärde mig när jag utblildade mig till webbdisgner för ett antal år sedan.

abbis
0

Vi har inte följt gängse normer som alla som webbdesigners har.Många gör likadant och det är det vi ville komma ifrån. Det är väl samma sak med en sån här sak som med att designa keramik .Tänk om allt skulle se likadant ut*L*.Vad det gäller länkarna så om ni kollar lite noggrannare så så är vi konsekventa det som du tittar på ligger kvar hela tiden på vänster sida.Vi ville att vårat övriga sortiment skulle vara separerat .Eftersom vi inte har mer än 30-40% med när det gäller produkterna så kommer det bli mer på vänster sida så småningom när det gäller övrigt  och då kommer det kännas bättre *L*..Titta på Nerikes allehanda som är en stor tidning hur konsekventa är dom*L*.Förstår att man blir förvirrad när man som webbdesigner inte hittar  länkarna exakt som överallt annars..Har en son som jobbat med webbdesign i 15 år och jag ville inte att han skulle bygga denna sida för då hade den blivit trååååkig och jag har fått många kommentarer ha ha ha ha .

Den är som sagt inte klar när det gäller bilder  men den kommer se ut som den gör..

Godsagare
0

Är det så många sidor som 150 så känner jag att det är ännu större vikt att ha struktur.

Jag vill kunna få överblick och kunna beta av en sida på det som intresserar mig. Inte "råka" hamna på samma sida igen för att knappen eller länken bytt plats. En sån sida skulle jag lämna snabbt och inte återkomma till.

Att webdesigners "brukar" göra på ett visst vis kan ha att göra med att det är användarvänligt. Man har forskat och kommit fram till att det är bäst för besökarantalet.

Lika väl som det är smidigast att alla kör högertrafik för enkelhetens skull.

Jag tror du skulle vinna en del på att få till strukturen.

Vavrakeramik
0

Jag tycker också den ser hemsnickad ut, så om det är vad ni vill uppnå så har ni lyckats. Har själv svårt för de "suddade" bilderna.

abbis
0

Nu va det inte kritik för själva hemsidan  jag va ute efter utan vad ni tyckte om grejerna..Jag själv avskyr hemsnickrade sidor gjorda i frontpage på 5 timmar som man får scrolla en meter för att se vad som är längst ner som har hoppande bluppande detaljer och som har texter som är oläsliga..ALLA HAR VI OLIKA SMAK..Jag tar gärna kritik bara den inte handlar om smak eller HUR MAN MÅSTE  /SKA göra …JAG VET hur ALLA gör …

poja
0

Vad det inte hemsidan som vi skulle betygsätta? Det var väl ändå inte dina grejer?

Caths
0

Hejsan Abbi.s!

Jag tycker om din hemsida, den är levande och hemtrevlig( mjuka färger och inte "stel") , lätt att klicka sig fram till sidorna man vill se och att priserna står!

Sen har du en massa smått och gott.Trevligt.

Nu vet jag verkligen var jag ska åka in och kika när jag är åt det hållet.

Lycka till!Skrattande

ijonsson
0

#3 Här står det att du vill ha respons på sidans utförande… Då får du räkna med att vi tycker till. Att bedöma dina alster har ialla fall inte jag lust med eftersom vi ju alla har olika smak och jag tycker att det är lätt att det känns som personliga angrepp när jag talar om för någon annan vad jag tycker. Att du är duktig är uppenbart Abbi.s!!

Ulle
0

Det finns inget som säger hur man MÅSTE göra en hemsida. Själv tycker jag att det är tråkigt med hemsidor som är plottriga och svårnavigerade. Konsekvens och "kill your darlings" är det som gäller, anser jag. Jag har gjort flera hemsidor från scratch och vet hur otroligt mycket jobb man får lägga ner så den senaste hemsidan gjorde jag med en editor som underlättade jobbet mycket.

När det gäller din hemsida, Abbi, så undrar jag vad som är syftet. Är det att presentera dig själv, ditt arbete och din produktion så tycker jag att hemsidan fyller sin funktion.

Är syftet att sälja din keramik och övriga varor över internet så tycker jag att man ska komma direkt in i webshopen och att övrig information skall vara underordnad.

Grafisk utformning är mycket en fråga om tycke och smak även om det finns vissa regler för detta också men det är viktigt att tänka till när det gäller navigeringen på sidan.

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

Caths
0

- Jag glömde skriva att de saker du gör är fantastiska o stilrena

Jag diggar din stil!

abbis
0

#19 TackGlad

abbis
0

Fundersam hej! Jag är sambon, han som la ut sidan. Alltid bra att få kritik på det man gör.
Genomgående hos er är att ni uppfattar det krångligt att den inte ser ut som många andra sidor och på så sätt blir svår att hitta på. Kan så vara i en första anblick då den inte bygger på standard utseenden från färdiga editorer, snabba komigång kurser från frontpage, open source program o.d. Men det är det som är vitsen, dessa sidor finns i massor och blir på så vis en i mängden. Nu är det självklart så att vi haft flera som kikat på upplägget och det har inte varit några problem för dem att lotsa sig igenom sidan, kanske ett keramikerproblem.

#4 Visst har jag kunnat haft en enhetlig meny som statiskt ligger kvar hela tiden. Jag har kunnat valt att ha en vänstermeny med text och rolloverlister i överkant för sidnavigering, men hade då åter hamnat ett utseende som alla färdiga lösningar samt frontpage haft i många år, hur kul är det.
Var förvirringen ligger är svårt att förstå då många siter byter menyer då man går till en annan avdelning. Man kan ju alltid komma tillbaks via startsidan alt. bläddra bakåt (vilket alltid bara är ett tangenttryck bort).
Meningen med denna site är att den ska växa och att då låsa sig fast i ett statiskt menysystem är inte praktiskt.

#12 självklart är det viktigt att inte skrämma iväg potentiella kunder genom en svårnavigerad sida. Jag har också läst den forskningen, men de hänvisar också hela tiden till att man måste våga sticka ut för att fånga in kunder.
Då jag själv är grafiker och läst vidare inom webdesign och en del programutbildning så är min åsikt att det är bättra att jobba med bilder och så lite text som möjligt innan den presumtiva kunden får söka sig vidare.

Ni som utrycker att sidan ser hemsnickrad ut så undrar jag vad ni menar? Som jag tidigare skrivet så är den inte gjord efter en mall eller blivit inputtad i ett program som gör jobbet, och kommer ut som en färdigförpackad mainstream sida.

#18 du undrar om syftet, självklart är det att i slutändan sälja produkter!!!!
Men jag tror inte på filosofin att man blir inkastad i en webshop där man direkt förväntas handla. Även om det är syftet, vilket också är syftet med vår butik in real life. Men på nätet, liksom i butiken kastar jag mig inte över kunden och girigt försöker kränga på den första bästa vara för att sedan vänta på nästa offer. Det är bättre att kunden första får titta runt lite, se om den hittar något intressant, "känna atmosfären" för att sedan ta ett beslut att gå fram till mig vid disken för att fråga något eller handla, alternativt maila mig eller aktivt klicka in sig i webshopen för att lägga en order. Vad det gäller de grafiska reglerna är det kända för mig. men du som keramiker följer troligtvis inte alla regler du lärde dig på en ev. utbildning. Det är väl avstegen och kreativiteten som gör att man kan sticka ut och att utvecklingen går framåt.

Så då har jag svarat på en del av de frågor ni ställt till abbi, samt förhoppningsvis rett ut mitt/vårt sätt att se på hur tanken med sidan är. Konstruktiv kritik är alltid bra och vad var och en har för smak är inte mycket att göra åt.

rakuLotta
0

Det känns som att ni ser det som påhopp på er personligen, men man får ju kanske räkna med inte bara possitiv kritik när man ber om kritik på sidans utformning , som Ulla frågade om ifall det var vad ni ville ha !?

Man kan väl se det som konstruktiv kritik när folk skriver hur de upplever att sidan är att navigera i.m.m.

Sen om ni väljer att köra på som ni har utformat den ändå…så spelar det ju ingen roll vad vi andra tycker…men då kanske man inte ska lägga upp frågan.

Själv tyckte jag att sidan var snygg och såg proffsig ut…men det får man väl kalla beröm och inte konstruktiv kritik…men det är ju alltid trevligt, eller hur?

ijonsson
0

# 21 Finns det något av de synpunkter som skrivits här som ni tar TILL er och funderar på att förändra?

pyromanen
0

Hej Abbis och programmerarmaken! Nu blev jag osäker på om ni ville ha synpunkter eller inte… men om inte så hopp över mina bara! 

Även om jag tyvärr inte varit i din butik än så har jag förstått på bilder och beskrivningar att det är en sån med massa, massa saker .. och jag kan nästan känna doften av lite stearinljus och rökelsepaket och myset utan att ha varit där.  Och även om mitt eget stuk är tvärtom (avskalat) så är jag säker på att jag skulle tycka det var jättemysigt i din butik och kanske en liten upplevelse bara att komma in där fast man inte skulle köpa något…  Och då kan jag se en likhet med hemsidan… massor massor av saker, småbilder i många olika storlekar, olika typsnitt och storlek på text o så.  Och då kan man kanske säga att ni är konsekventa -lite samma stuk på hemsida och butik.. fast det kanske inte riktigt håller på en dator.. det riskerar bli rörigt och svårmanövrerat istället och inte mysigt och ombonat  som det kan bli i verkligheten om någon är bra på att placera alla många många sakerna på ett trevligt sätt.

Tycker det är trevligt att du själv finns med på bild på förstasidan, känns välkomnande.

abbis
0

Jag kan väl tycka att man har sänkt sidan med vissa plumpa uttryck som jag blivit ledsen över ..för trots allt är denna sida gjord av halvproffs som lagt ner ett halvårsjobb hitintills.När ni gett kritik åt andras sidor som verkligen varit amatörmässiga så har dessa i vissa fall varit helt fantastiska.. Jag har lagt ut sidan på ett annat ställe och fått helt annan kritik .Därför kan det kännas som jantelagen här..Kanske bara skulle satt endast betygsättning men även där skiljer sig det åt på dessa ställen..

Borde lärt mig att det blåser på toppen*L*

Får tacka dom som trots att den inte är riktigt klar  sett en potential i sidan.

minx
0

Jag tror att eftersom du själv är så ärlig och rak i dina inlägg;
så när du frågar efter synpunkter om sidans utforming så vågar folk ge kritik. Ta det inte personligt, jag tror absolut ingen var ute efter och såra dig och hoppas verkligen inte att mitt inlägg om menyn gjorde dig ledsen.
Sträck på dig istället du har en hemsida som är annorlunda och det ska bli kul att se den när den är klar!!

asacarlsson
0

Jag tycker att det är otroligt fina bilder och sidan gör att i alla fall jag skulle vilja besöka sin butik.

Förstår att det är mycket jobb nedlagt på sidan, många länkningar och många bilder. Jag tycker att den är enhetlig och tycker inte att det stör med både färg och svart-vitt.

Jag vet inte ifall du verkligen ville ha ärlig respons eller ifall du bara ville höra det positiva?  Vill du bara veta det positiva kan du sluta läsa nu ;-)

Det lite röriga intrycker som även jag får tycker jag beror på att alla länkar finns på alla sidor. Man kan välja att gå tillbaka till Startsidan men får då samma valmöjligheter som man hade på sidan man var på innan. Jag skulle valt att länka alla sidorna endast från Startsidan för att ge känslan av att man går in på varje sida i ordning och inte missar något. Nu kan man hoppa runt och känner att man inte vet "var man är".

Grattis till en fin hemsida som säkert kommer att locka många besökare till butiken!

veka
0

Nu har jag betygsatt din nya hemsida och jag satte 4 st stjärnor för jag tyckte att den var enkel och lättmanövrerad för mig som en ev. kund.

Bruzapetra
0

Abbi, eftersom du själv kallar ALLA andra sidor mainstream och tråkiga så måste du kanske förstå att andra kan tycka så om din sida med. Där sätter du ju även tex min smak i dålig dager direkt, vem var det som sa att smaken är som baken. Du uttrycker dig ju på samma sätt själv. Sen fortsätter du att kalla sidor för amatörmässiga och givetvis kan de (min, tex) vara det men du är ganska bra på att ge kritik själv! Jag vill inte skapa dålig stämning här nu men du får nog tänka på hur du uttrycker dig själv ibland med:) Du skulle kanske bett om den positiva responsen bara om det var det du ville ha…

ijonsson
0

# 29 Där satte du fingret på problemet Petra. Bra!! Jag tycker att det bästa man kan göra när man får kritik är att ta sej en funderare om det kan ligga någontig i den…Är den obefogad kan man strunta i den utan att hacka på alla som sagt något. Det är ju DÅ det blir dålig stämning. För att vara berättigad att GE kritik måste man även kunna TA kritik Abbis.

pyromanen
0

Har sett att på foto iFokus har de 3 kategorier av kritik.  Det är såklart inte en variant som går direkt att kopiera.. men det kanske kan vara en poäng i att tala om vad för respons man är ute efter.  Från kanske att man är glad över att man fått en ny hemsida eller tagit kort på något nytt keramik föremål och mest bara vill visa fram det till att det man är ute efter är konkreta ändringsförslag och raka synpunkter.

Ulla
0

Det känns som om det var jag som startade den här diskussionen med min fråga, förstod bara inte vad du ville med betygsättningen. Jag är ledsen om det blev fel. Att du själv är väldigt rak gjorde väl att jag vågade ta upp även negativa omdömen.

Programmakaren skriver:
Det är bättre att kunden första får titta runt lite, se om den hittar något intressant, "känna atmosfären" för att sedan ta ett beslut

Jag har visserligen inte varit inne i din affär, men jag tror att ni har lyckats med den målsättningen. Framförallt de mysiga inredningsbilderna hjälper till att ge en känsla av hur det är inne i butiken.

Lycka till med den nya hemsidan!

_
_

abbis
0

Fick ett personligt meddelande idag där en av medlemmarna här påstår att jag upplevs som en bessewisser och därför får extra taskig kritik..

En besserwisser är för mig en person som hela tiden talar om för andra människor att den är bättre än dom kan saker bättre än dom.

När jag suttit och delat med mig av min yrkeserfarenhet och berättat hur jag gör skulle jag alltså ha suttit och skrytit ??!!

Jag har nu oxå genom att använda ordet amatörmässigt klankat ner på alla som har hemsidor här..fel fel fel

Jag har försvarat mig och tycker att ORDET "hemasnickrat" står för just amatörmässigt och rent ut sagt dåligt..och en sån kritik är tooo mutch.

Upplevs jag som en besserwisser så ska jag omedelbart avsluta mitt medelemskap här..

#29 Mainstream vet jag inte ens vad det betyder så det är inte mitt uttryck*L*

ijonsson
0

Jag hoppas att du stannar kvar och kan delge alla av din kunskaper precis som du säkert kan ha nytta av våra erfarenheter! Det är ju det detta forum går ut på - att ta och ge! Så vi är alla behövda här! Du är - precis som alla andra här - uppskattad av mej!

En fråga har jag till dej Abbi.s. Vad menas med att det blåser på toppen?

minx
0

Jag reflekterar bara över en sak… att du har döpt din butik till hemjord (okej du kanske syftar på jord som i mylla?) när du tycker att ordet hemmasnickrat är så negativt.
För mig har orden hemgjord och hemmasnickrad ganska lik betydelse.

Bruzapetra
0

Jag själv avskyr hemsnickrade sidor gjorda i frontpage på 5 timmar som man får scrolla en meter för att se vad som är längst ner som har hoppande bluppande detaljer och som har texter som är oläsliga..ALLA HAR VI OLIKA SMAK..Jag tar gärna kritik bara den inte handlar om smak eller HUR MAN MÅSTE  /SKA göra …JAG VET hur ALLA gör …

Jag har nu oxå genom att använda ordet amatörmässigt klankat ner på alla som har hemsidor här..fel fel fel

Jag har försvarat mig och tycker att ORDET "hemasnickrat" står för just amatörmässigt och rent ut sagt dåligt..och en sån kritik är tooo mutch.

Ursäkta alla, jag är inte ute efter att bråka men jag bara måste poängtera nu… Om du kan skriva att du avskyr snabbgjorda sidor, som ovan, så skriver du väldigt många på näsan själv genom att skriva om ditt eget tycke och smak!! Eller???

Du skriver också själv att du försvarat din sida för du tycker att hemmasnickrat  står för "rent ut sagt dåligt" och amatörmässigt. Men du kan skriva att andras är amatörmässiga, och därmed rent ut sagt dåliga då…

Jag ber om ursäkt igen om det låter som att jag letar gräl men det gör jag absolut inte!

Jag vill också poängtera att jag själv känner mig inte alls kränkt för att min sida är hemmasnickrad. Jag är en usel datakvinna och skulle behöva all hjälp som bara går att få:D

A.M.L.
0

Oj, oj, jag kallade ju mitt inlägg för "hemsnickrat" tycker liksom det är det den är……men jag har inte kännt mej träffad från nåt håll, för att det skulle vara samma sak som dålig. Jag är totalt okunnig hemsidebyggare, men min man som är uthålligare, har suttit och "knappat runt" (hans tålamod är obeskrivbart!). Jag har mest gnällt…Så när det satte igång en hemside-debatt här fick jag lust att visa vad vi fått ihop, och höra vad andra tycker, lite tips på vägen mot en färdig hemsida… det har jag fått och är glad att andra tar sej tid att tycka och tänka! 

Vill också skriva att jag är jätteglad för, och intresserad av att "abbi.s" fortsätter att  dela med sej av sina erfarenheter!  Snälla håll ut!!!  Det är en konst för sej det här att läsa och skriva inlägg, varje gång jag försöker få till nåt kort (gick inte nu heller…) lättläst och intressant trasslar jag runt bland orden alldeles för länge för att försöka undvika att bli missförstådd..hej och hå och hopp om lite respekt för olika tycke och smak!

A.M.L

abbis
0

#36 Jag har ingen lust att försvara mig längre eller bråka ..ibland uttrycker man sig fel och kanske menar nått annat..JAG har aldrig sagt något illa om NÅGONS hemsidor här på forumet mitt uttryck var mer ett allmänt  uttryck vad jag tycker om dåligt gjorda hemsidor…om någon känner sig trampad på tårna får väl jag be om ursäkt ..

Jag håller med A.M.L att man ibland skriver saker och trasslar till det..Är ingen fena på svenska men skriver ändå.

Bruzapetra
0

Jag har inte heller nån lust att bråka och tycker att du Abbi bidrar med massor av kunskap här på sidan!!! Så jag lägger också ner då:D Visst är det svårt att få fram det man vill ibland, så är det för mig med.

Tror dock det är viktigt att vi känner att vi kan "umgås" alla även om det blir lite meningsskiljaktigheter ibland:)

abbis
0

#34Förklaring till "det blåser på toppen"  När du gör karriär oavsett i vilket yrke är det att tufft att vara på topp för konkurransen är tuff och sen är det fult att säga att man är duktig i detta landet..Men jag anser att jag är duktig i mitt yrke och då får man ta många smällar..

ijonsson
0

# 40 Jaha, var det så du menade,tack. Jag är också duktig på mitt arbete men några smällar har jag inte fått pga det. Jag är tack o lov ödmjuk o smidig i min personlighet och har haft stor nytta av det i många situationer genom livet, vet att jag sluppit många smällar på det sättet…

Ha det bra Abbi.s!

Ulla
0

Ett forum som det här är ovärderligt när det gäller att skapa kontakter. Jag har fått ut enormt mycket av min tid här, sånt som abbis och alla ni andra så generöst delat med er av.

Samtidigt är det svårt att kommunicera när allt sker skriftligt. Det blir så lätt missförstånd när man inte ser den andra, man ser ju inte leendet eller glimten i ögat. Och kroppsspråket som är så viktigt har man inte heller någon hjälp av. Smilisar (eller vad det nu heter) finns men är inte till så stor hjälp.

Själv är jag alltför kortfattad när jag skriver och det kan ibland uppfattas som okänsligt.

Det är inte farligt med meningsskiljaktigheter om man kan klara upp dem och komma vidare. Det känns som om det är dags för det nu Glad

Ha det så bra nu alla! Vi ses i morgon.

_
_

sisela
0

Jag kollade den lite snabbt och måste säga att jag tyckte den var svårnavigerad.  Tror att det skulle vara lättare om huvudrubrikerna har en annan utformning än underrubrikerna. Nu är de så lika att det är svårt att snabbt skilja på dem. Eller att man måste gå tillbaka till start för att komma in på en annan del av sidan.

Håller själv på att försöka utforma min hemsida och de allra svåraste tycker jag är själva navigeringskonceptet. Var menyerna ska vara, om de ska finnas på alla sidor eller inte, hur många undermenyer, etc etc. Min är så väldigt mycket mindre än Abbis dock, så det är nog lättare att vara tydlig. Jag förstår verkligen att det har varit (och är) mycket jobb.

En anledning att många sidor ser lika ut (som några skrivit tidigare) är ju att det är en igenkännbar form som gör att man snabbt kan komma till innehållet och inte sitta och klura på hur man ska hitta vad. En bok vet man ju hur den ska öppnas och vilken sida som är den första och ungefär hur kapitlen är indelade. Man kan börja läsa med en gång utan att fundera över om man ska börja på sista sidan eller i mitten.

Såklart är det jättespännande med coola grafiska sidor med en nyskapande design. Ibland försvinner bara innehållet lite p g a utformningen och ibland orkar man inte ens leta sig fram till vad sidan egentligen handlar om.

Jag tror din sida skulle kunna funka jättebra med bara små ändringar f ex i menyerna så man inte ska sitta och leeeeta efter vilka knappar som leder var.

#21 jag håller helt med att det är bra och visuellt att använda bilder och inte så mycket text.

Tycker också att det är otroligt dålig stil at fråga om åsikter på ett keramikerforum och sen avfärda alla genom att säga att det kanske är ett keramikerproblem att man inte fattar navigeringen….

Man behöver inte alls följa andras råd som inte känns rätt för en själv men man kan ju tacka för åsikterna och säga att man beslutat att det är bra som det är.

sisela
0

Kollat lite mer på den och börjar fatta lite bättre.

Saknar en indikation på vilken sida man är på f ex när jag klickat in på keramiken>bruksgods och kollat lite på de bilderna så glömde jag var jag var, om jag var under keramik eller nåt annat. Vore bra om det fanns en rubrik som sa just nåt i stil med Keramik >Bruksgods>Kannor f ex eller att "Kannor"-knappen blev markerad så jag visste att jag var där inne. Låter jag helt dum som behöver hjälp till det?Skäms

ps. Inne på "bruksgods" när man klickar på underrubrikerna , så byter "smycken" och "inredning" plats på högerkanten ibland. Det är ganska störande och verkar mest som ett fel. Jag vet att sidan inte är klar men det gör väl inget att jag tipsar om detta?

abbis
0

#43 Då får du tycka det!

Ulla
0

Den här tråden är ett och ett halvt år gammal och inte längre aktuell. Jag låser den eftesom nya regler för att visa sin hemsida gäller fr.o.m nu.

_
_

Inlägget är låst för nya kommentarer