Bilder i inlägg
Vidarbefodrar ett inlägg utav Björnen i Trädgård i Fokus som jag tycker att även vi här kan ta till oss.
"Det är många som bifogar bilder till inlägg. Men tyvärr är det många som inte lägger in bilden i inlägget. Det blir onödligt besvärligt att titta på bilderna när man måste klicka på varje bild för att se bilderna. Om bilden läggs in i inlägget är det så enkelt att se bilden. "

Jag är en av dem som lagt dem så dvs så att man måste klicka eftersom jag inte vet hur jag gör för att lägga dem i inlägget. Har försökt kopiera och infoga men det fungerar inte.

Ok, så har man inte betaltjänsten så är det krångligare att få dit dom, har jag fattat rätt för jag har också försökt

Jag brukar ändå alltid klicka på den lilla bilden för att se i större storlek, vet inte om det har att göra med storlek på skärmen…?
#5 Det har det kanske. Men man får överblick på vilka bilder man vill se i större storlek när de ligger i kommentaren!
#4 Hur gör man utan plus, kopierar och klistrar? Det har jag försökt med bilder utan att lyckas!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Går nog inte utan plus, tycker själv inte att det är några större besvär med att klicka…