Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 2332 ggr
LeWE
0

Kistamässan

Idag har jag varit på mässan och ställt i ordning min monter.. puhFlört ändå känns det mycket lugnare nu när allt är på plats, jag har gjort vad jag kan och det får bli som det blir, faktiskt lite kul känns detGlad Mindre kul att jag hade sönder mitt största rakufatGråter Det som var finast.. Klantigt!!!

LenaR
0

Det är alltid det finaste som går sönder…  J*kla Murphy!

Lycka till nu, Lena!!!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

LeWE
0

TicketackGlad

Ulla
0

Jag var inne och kollade på mässans hemsida. Det såg riktigt spännande ut. Lycka till Lena!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Freja15
0

Kommer nog förbi en sväng på lördagen!

LeWE
0

#3 Tack

#4 Kul om du kommerGlad

Doriz
0

Det var kulturnatt där jag bor igår och bl a en målare/keramiker som ställde ut. En del, nej fel, ett keramikfat hade gått i två delar men personen hade valt att ha med det. Jag funderar på hur man kan tänka om det för jag tänker både nej och jo men visst.

[rolnor]
0

Vore kul med bilder!

LeWE
0

#7 Vadå? på spruckna fat.. eller? Flört

LenaR
0

På dej, när du stor och säljer ditt finfina utbud av kvalitetskeramik till nöjda kunder! Skrattande

Freja15
0

LeWe!

Vilken fin monter du har! Du har verkligen lyckats med att exponera ditt vackra gods. Hoppas att du får en givande helg på mässan, och det var kul att träffa dig igen Glad

Kram
Eva

[per50]
0

Vad är en rakufat som du hade sönder?

Månvind
0

Det finns ju en del som lagar spruckna rakupottor "med stil" (och sen säljer svindyrt). Limmar och målar över sprickan med guldfärg. Det är effektfullt och fint. Synd att slänga om det går att "fixa". ;°)

LeWE
0

#10 Eva, Tack, kul att träffa dig Glad

#11 Ett rakufat (ganska stort) som jag tillverkat och bränt med stor möda och spänning!! efetrsom det inte gick ner i min vanliga rakutunna.. naturligtvis tappade jag en sak på just det fatet när jag skulle fixa min monter TystMin man sa att det var tur att det inte var han.. men jag har bitarna o ska nog försöka limma så kan jag behålla det själv.

LeWE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild från min monter i Kista. Det gick ganska bra Glad

LenaR
0

Vad fint du hade ställt upp sakerna! Ser väldigt inbjudande ut.

LeWE
0

TackGlad

[rolnor]
0

LaWE;

Vilken unik stil du har på dina saker, jättefint!

josefinfriberg
0

Tjusigt!!

mangobango
0

Bra jobbat med montern!

LeWE
0

TackarGlad