Drejning på beställning?
Hej.
Skulle vilja ge mitt barnbarn en personlig spargris med namn på. Förhoppningsvis något som kan bli ett minne som han behåller resten av livet.
Undrar om det finns någon som har tid och lust att tillverka en sådan åt mig.
Lena
Lägger hon pengar i den så kanske hon vill ha sönder den vad det lider??!!!
Vad heter tösen eller pojken?

Han heter Adrian och det är nog meningen att det ska finnas ett hål i botten så att den inte behöver krossas.
Är det någon som har erbjudit sig än, Lena?
Det svåra med att göra saker på beställning är att det finns hundratals olika sätt att göra en spargris på. Jag tror det är lättare om du tittar igenom de fotoalbum som finns på sajten och ser om du hittar någon vars stil du gillar. Så kan du kontakta dem och fråga sen!
Annars kan det bli vad som helst av den där spargrisen, kanske inte alls något du tänkt dig…
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
Ja överhuvudtaget att göra saker på beställning är svårt, köparen har en bild och konstnären en annan, blir ibland helt fel, vet av egen erfarenhet…

Tack för tipset. Har fått kontakt med en tjej som gör jättesöta grisar. Eftersom jag inte själv har nån fantasi direkt så litar jag på tillverkaren. Ska kolla igen fotoalbumen och se om det är nåt jag fastnar för. Visste inte att det fanns nåt sånt.

vet inte riktigt hur man gör. det verkar vara privata album.
Nej, jag tror inte att det är många som har privata album. Däremot är det många som inte har utnyttjat möjligheten att lagga upp sina foton.
Om du går till en persons personliga sida så finns det flera länkar där, bl a till gästbok och fotoalbum.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_