Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 1355 ggr
zzaga
0

EOD 4/2 porslins skål

God helg med er

Här kommer dagens bild:

http://www.rupertspira.com/imageResizev2.aspx?strFile=images/product/PIC143.jpg&intSize=559&chrOrin=X&blnOverRide=True

info:

Gjord av:Rupert Spira

Open bowl

Open bowl, embossed poem under white glaze

19 cm h x 50 cm d

Keraleij
0

Jag får inte upp någon bild zzaga -bara massa konstiga tecken!

Le mera me lera! 🙂
www.kajsaskeramik.se

AnnaTH
0

Den här har en väldigt vacker form tycker jag - ser skir ut - synd att man inte kan läsa det poem som står inuti - undrar vad det står…..?

Snyggt med liten fot på vid skål!

avalon
0

Jättefin form och den passar att vara helt vit, synd att det inte syns vad det står i den.

Bregotta
0

Vacker - nästan tyngdlös Fint när den är så tunn!  Imorgon sticker jag och maken och åker skidor en vecka kul men jag kommer att sakna er… Men så mycker roligt att läsa när jag kommer tillbaka!

LenaR
0

Vackert med den där skevheten i kanten också!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

LenaR
0

Och ha det så bra Bregotta! Välkommen tillbaks sen!

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

Ulla
0

Åh, så vacker! Det är skevheten som gör den speciell. jag gillar ochså texten som jag knappt kan se men som jag först trodde var ett notsystem med musik.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

JennyKrita
0

Får alla fram den här bilden?…jag får liksom Kajsa bara upp en hel sida med konstiga tecken…

zzaga
0

Märkligt, jag får upp bilden.

zzaga
0

Märkligt, jag får upp bilden.

JennyKrita
0

Nu sitter jag på jobbet och nu kom den!

Åh så vacker, så skir. Hade ifs gärna sett lite lite större fot. (men bara lite :) )

cherie
0

Fin, skir lätt..  ha det så skönt i backen,, Bregotta!

zzaga
0

Jag gillar det att man inte ser vad som står på… då kan det vara ens favorit poesi…om man vill:)

zzaga
0

Jag gillar det att man inte ser vad som står på… då kan det vara ens favorit poesi…om man vill:)