Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 2036 ggr
Godsagare
0

OT Galapremiär

Helt off topic…

Så dimper en inbjudan ner på dörrmattan till galapremiär på filmen "Änglavakt"!

Jag jobbade som statist i filmen och ska nu få gå på röda mattan tillsammans med Izabella Scorupco, Michael Nykvist och resten av gänget!

Om ni tänkt se filmen kan ni hålla utkik efter en sjuksköterska… Det kan vara jag.

Nu återstår att leta festkläder, ett angenämt problem…

Ulla
0

Kul! Det ska jag komma ihåg att kolla efter om jag råkar se filmen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

abbis
0

Men så himla kul..ska hålla utkikGlad

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

Godsagare
0

Gör gärna det. Ska bli skoj att få se den före "alla andra".

Idag tänkte jag mig hitta nåt snyggt att ha på mig men det är inte lätt. Såg en galen kappa för 2000:- men näe, det lägger jag inte på en galen kappa.

Jag som aldrig vare sig köper eller läser skvallertidningar har ingen aning om vad fina folket har på sig när de går på galapremiär…

Måste nog ta en sväng om Pressbyrån i morgon och uppdatera mig. ;-)

Angenäma problem som omväxling.

Bregotta
0

Vad kul! Spännande. Kolla in festkläder på nätet. Finns en mängd nätbutiker som säjer jättefina festklänningar. Du kanske inte vill köpa den där (fast oftast är priserna mkt bättre) men det kan ju i alla fall ge en hint om vad som är gångbart (på röda mattan Skrattande)

Himla kul i alla fall! Grattis! Du kommer säkert att finnas med i alla namnen sedan i rulllistan. 

Min mellersta son lagade mat åt skådespelare och filmteam ute i ett fältkök när de spelade in de två Arn-filmerna. Han kom med på rolllistan i slutet.  Hans mamma (jag) kom sist ut ur biosalongen för att jag måste se hans namn i eftertexterna… på båda filmerna… Tvingade våra kompisar att stanna också. Det tog sin lilla tid…Skäms

Jag skall hålla utkik efter dig också! Du gör inte något litet tecken till oss ifokusare? Flört

Godsagare
0

Bregotta - Jo, jag gör ett tecken… Kolla när jag knådar patientens arm, det är egentligen en klös lera…

;-)

pyromanen
0

#4 Läste nånstans om nån keramiker som gjort keramiken till Arnfilmerna… vet du vem det var?

Bregotta
0

#6 Nej visste jag inte tills för en liten stund sedan, googlade och fick reda på att hon heter Åsa Fällgren. Här är länk till hennes hemsida,  vet inte om man får länka till någon annans hemsida - men det får man väl?Obestämd

#5 Knådning känner vi igen! Vi skall nog hitta dig!!!

Doriz
0

I Stockholm startade de för någon vecka sedan ett utlångingssystem av kläder/festkläder. Fungerar som när man lånar böcker på ett bibliotek. Jag såg ett inslag på TV så jag vet inte mer om det men tänker att det verkar smart. Vi vanliga dödliga använder inte riktiga festkläder såååå ofta, i alla fall inte jag. Köp något billigt och satsa på blingblinget. Behöver du kappa? Jag trodde limousiner körde ända fram till röda mattan…Flört

Godsagare
0

Ha ha, det har du rätt i. Kappan hamnar några snäpp ner nu på priolistan! *ler

Ska googla på utlåningssystemet.

Annars kanske det löser sig med att en kvinna jag känner syr upp en enkel snygg klänning åt mig. Mamma kommer över ikväll från Västerås med en bunt tyger för att se om vi kan få till nåt.

Vi får väl se vad det blir till slut. Det viktigaste är att jag håller mig frisk! Så att jag kan gå överhuvudtaget!

Godsagare
0

För er som kommer att se filmen Änglavakt, som har premiär ikväll, ni kan hålla utkik efter sjuksköterskan som dyker upp första gången ca 10 minuter in i filmen, sen syns hon flera gånger till på olika ställen. Bla ett där hon knallar förbi kameran och säger nåt i stil med "Jag tror att vi höjer?/sänker? det lite…"

I eftertexterna så är nämda sjuksköterksa omnämnd… ;-)

kinnekulle
0
# Åsa bor här, strax brevid mig på Kinnekulle, hon och daniel har gjort det mesta av keramiken till filmen arn, de har ett företag vars namn är Drakfältet tror att de har hemsida, i fal du är sugen på att se mera av deras saker! Nu utvecklar de medeltidans värld, här oxå som en liten förlängning på arn, eller åt det håller iaf, de söker hantverkare och andra kreativa folk, man skulle höra av sig direkt till Bert Karlsson, allas våran berömda
Bregotta
0

#11, Jag gjorde en länk till hennes hemsida i inlägg nr 7 för de som vill kika.

kinnekulle
0

tack bregotta, vilken konstig text det blev:-==

Ulla
0

Du kanske var arg när du skrevGlad.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

kinnekulle
0

He he ;-))