Drejning på TV
I det här avsnittet av dom outhärdliga Hollywoodfruarna drejas det lite, ett steg i rätt riktning, men jag har aldrig sett nån dreja med gummihandskar förut, suck….
Hi hi
Fint skal det være!
Gud , så töntigt! 
Jag har faktiskt sett andra töntar som också drejar med gummihanskar.
Men gummihandskar/diskhandskar är helt suveränt om man har en grov chamotterad lera!
Hm, jag är inte så långt ifrån att dreja med handskar. Självsprickor, pappersnaglar och vattenutslag väger inte jämt med drejningen längre!
En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.
#3 Ska vara det då isåfall! Känslan.
#4 Vadå självsprickor och pappersnaglar. Ursch,ja!
Jag anade att det var kristallglsyr på insidan av skålen, men jag är inte säker, blå kristaller??
Que? 
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Jag menar senare i videon när hon fick den levererad färdigbränd, men jag är inte alls säker.
Så långt hade jag inte kollat. Nöjde mig med själva drejningen.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

OJ Oj Oj dessa Hollywood frua! Ska man skratta eller gråta!
Tror jag skrattar!

Jag har inte sett något avsnitt men inte lyckats undgå Anna Anka som jag bara blir rädd av/för. Handskarna var en sak, sittställningen med korsade ben en annan. Dock verkar kvinnan något skärpt då hon inser att handtaget inte kommer av sig själv då man drejar … Mannen med Mums Mumsen var bäst! Klarade inte att se hela utan avslutade efter drejningen men blev det en blå kulör på glasyren! Det passar väl inte i den miljö som hon tänkt placera den? Nu blir jag riktigt orolig …
Den var blå på insidan och till hennes ofattbara lycka så matchade utsidan perfekt(viktiga saker) resten av interiören. Hon kommenterar dock själv att hon nog är lite tokig med sitt pyntande, ett sundehetstecken???!