Keramik iFokus

Keramik

Etikettmedlemmar
Läst 1082 ggr
Ulla
0

Wow, hur gick det till?

Nyss firade vi att vi blev 400 medlemmar och nu är vi redan 496. Helt otroligt! :D

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

L.A.E
0

Själv kom vi med  2006-02-11. Sedan har det gått med en väldig fart  fram åt med  medlemmar. Inte dåligt snart över 500 . Det är bara att gratulera + alla som jobbar med det här.Skrattande

mvh Lennart & Annika .E

Kerstin-O
0

Grattis!

Inte så konstigt att medlemsantalet stiger, för detta är en väldigt trevlig sajtFlört och intresset för keramik är nog större än man tror.Glad Det finns säkerligen massor av kunskap där ute i stugornaFlört

carriz
0

tänk va roligt om detta i framtiden kunde leda till en keramik träff där man ses ca500 st keramik intresserade.. som ett keramiskt bigmeet!!! :))))

Vavrakeramik
0

Jag rekommenderar forumet till andra keramikintresserade eftersom jag tycker det är suuperbra. Har fått massor med inspiration o ny kunskap här. Tack alla.

LeWE
0

Carriz: Det vore verkligen kul!  Kanske vi skulle hyra globen!!!

Ulle
0

Kul att så många nya har anslutit sig.

Att det är så många på senaste tiden kanske beror till en del på att Keramiskt forum, där Isak Isaksson var moderator, lades ner för några veckor sedan. Hans sista inlägg på listan var en rekommendation av Keramik. iFokus. Jag tror att många som var med där har blivit medlemmar här istället.

Ett stormöte någon gång hade ju varit superkul!!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.

carriz
0

En festival i Urkultanda.. Fast med keramik som huvudattraktion!!! och lite mat och kall god öl i sommarsol !!!

oj oj oj . man skulle gå upp i brygga!!Glad

Bruzapetra
0

I Urkultanda låter fantastiskt bra!!! Brukar du åka dit? Är ni därifrån? Har själv varit där ett antal gånger och min man sen de startade precis. Längtar dit igen då det inte blivit av det senaste med småttingarna. Funderar på att fräsa dit i år. I vilket fall som helst tror jag det skulle vara fantastiskt skoj att träffa er alla!!!!

carriz
0

Jag är Urkultfrälst ! naturen, människorna,musiken Härligt !!Cool

Tyvärr så har det ökat lite med bråk och skadegörelse…(på kampingen)Skrikandes skulle inte ha med min dotter där efter kl18…

Jag och min sambo brukar åka dit lyssnapå musik och njuta av stämningen.. Han brukar skriva om festivalen åt en tidning.

lotus
0

jag har själv varit med i keramiskt forum några åroch nu tittat in här.Det ärroligare här eftersom man kan få med bilder på ett annat sätt,kul tycker jag!

lotta2
0

Wow, nu är vi 499, undrar vem som blir vår 500:de medlem. Välkommen hit i alla fall allihopa.

Hubert
0

Jättekul, tänk om vi skulle träffas och byta kunskap och tankar! En ny maktfaktor i sveriges konstvärld!/Louise

Ulla
0

500! Fanfar för drakfaltet.

Tack Isak för rekommendationen som gjort att många hittat hit!

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_