Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: köp-och-säljverkstadsplats
Läst 3231 ggr
pernillaped
0

Elektrisk drejskiva köpes!

Hej!

Jag är ute efter en billigare elektrisk drejskiva. Har arbetat med keramik under en längre period men endast skulpterat, ringlat ock kavlat. Nu skulle jag vilja prova dreja och se om det är något för mig.

Pernilla

njurstenen
0

Hej!

Jag har en bra elektrisk drejskiva till salu som fungerar utmärkt. Det är ett litet cirkulärt spår i i själva skivan ca 2 mm djupt, men det märks inte när man drejar. Jag har tänkt mig 5000:-  Hör av dig om du är intresserad, jag bor i Vimmerby. mob: 0708377501     sebastiansvarar@gmail.com

Hälsningar Sebastian

[karamell]
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej Jag har två drejskivor till salu. Helt ok båda två.

du kan få köpa en för 2500 om du kommer och hämtar den i Linköping!!

pernillaped
1

Tyvärr är 5000 för dyrt för mig. Jag bor i Helsingborg så det är även lite för långt att hämta i Linköping annars skulle jag vara väldigt intresserad. Håller tummarna för att det dyker upp fler erbjudanden.

Pernilla

Kakka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej, Jag har en elektrisk drejskiva till salu för 2000 kr. Den slår lite i vissa hastigheter men det lär man sig att leva med. Max mått är: längd 115 cm, bredd 85 cm, höjd 93 cm. Den går på 3-fas ström.
Den finns i Löberöd (Eslövs kommun, Skåne).

/Annika

Sapo
0

Hej! Bor i Malmö. Har en Brent till salu. Den har stark motor. Låter lite,men helt ok. Ska försöka få yah på bild. pridie' 3500. Stänkdkärm och xtrs Bats ingår.

Sapo
0

ALLTSÅ DESSA SMÅ BOKSTÄVER!! Skriver i mobilen. Ursäkta alla stavfel!!:(

Sapo
0

Går på vanlig el :)