Verktygsdreggel
Nån som har såna här? (ser ut som något m amn ska önska sig i födelsedagspresent…)
Om vi hittar någon generös sponsor så.. 
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Ser läckert ut, och priset är ju också läckert för dom som säljer. Men vad skall man med så många olika till? det är ju beräknat till tekniska vaxer som jag förstår det, där man inte har samma frihet med att lägga på ``lera´´ igen, med vanlig lera räcker det väl med ganska få men riktigt fina verktyg. Personligen så har jag alltid använt verktyg gjorda av en verktygsmakare i Eskilstuna som desvärre inte finns mera men han gjorde verktyg som låg i handen på det där sättet att det känns naturligt. Och dom modellerpinnar som man får på marknaden nu tycker jag är irriterande, klumpiga och det känns inte som dom är färdiga. Kanske man skulle tillverka sådant själv av guldregn eller så?
Sexiga saker, I WANT!
Bästa verktygen är dem man gör själv! Jag har knivar tillverkad från gamla metallsågsblad, funkar bättre än dem man köper! Och så är dem gratis, förstås…
Dom jag har köpt slits ju ganska fort, skulle behöva hårdare stål, kanske är sågblad bättre?

sågblad har jag också använt och dom är perfekta