Keramik iFokus

Keramik

Läst 995 ggr
L.A.E
0

Fotoalbum L.A.E

Har lagt in några bider som test

L.A.E
0

Blev lite fel ni får gå in på våran sida L.A.E  fotoalbum för att se bilder

Ulla
0

Vilken enorm hög med ved som gick åt! Var det verkligen en enda ugn?

Kul att se bilderna.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Staffan
0

#1 (L.A.E)

Vad var det som inte fungerade när du försökte lägga upp bilder i ditt fotoalbum här på iFokus? När jag tittar i albumet ser det rätt ut.

Mvh // Staffan

L.A.E
0

Var lite osäker på hur man skulle lägga upp det,om det skulle ha varit en bild länk i första medelandet.

L.A.E
0

Så här är det Ulla , ugnar av Anagama typ  bränner man ofta 6dygn eller längre. Man är helst sex stycken som hjälper till att bränna dag och natt. Veden på bilden  räcker inte till en bränning,  30-45 kubikmeter går åt.Man kan bränna på många sätt, olika ugnar tar olika mycket ved.

Staffan
0

#4 (L.A.E)

Jag är inte säker på att jag förstår hur du menar. Ville du att bilden i fotoalbumet skulle ha varit länkad vidare?

Mvh // Staffan

L.A.E
0

Tänkte att dom skulle slippa  leta efter L.A.E  för att hitta bilderna. Om man hade tryckt på ,, Senaste inläggen ,, Fotoalbum L.A.E så kunde man komma till bilderna på en gång. Det här är bara en fundering,datorer är inte min starka sida.

Mvh// Lennart

Ulla
0

Jag tror jag förstår, du vill ha en länk direkt till fotoalbumet från inlägget. Det är lätt att fixa. Om du vill så kan jag göra det åt dig.

_
_

L.A.E
0

Ja det skulle  vara bra tycker jag.Så slipper man leta så bland alla 100 medlemar var man finns.

Ulla
0

Nu har jag lagt länken i din första kommentar för jag tyckte att den passade så bra till din text där.

Om du vill komma snabbt till någons personliga sida så kan du också klicka på den lilla bilden till vänster om kommentarerna.

_
_

L.A.E
0

Tack det är mycket bra

Mvh Lannart

LenaR
0

Kul att få se bilder!! Jag drömde länge om anagamaugn, men börjar bli till freds med vad min elugn kan åstadkomma. Vilket inte betyder att jag inte ställer upp om någon behöver hjälp med att fylla och bränna sin ugn! =)

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

L.A.E
0

Verkstadsbilder,  funderar om jag ska städa??? Nä det får bli fika nu i stället.

L.A.E
0

Hittade en gammal bild på en Raku ugn som är på hjul.

Ulla
0

Man kan tydligen hitta glasyrråvaror litet överallt! Jag såg i ditt fotoalbum att du tagit vara på borrhålsslamman från din grannes brunn för att använda i vackra glasyrer. Kul!

_
_