Keramik iFokus

Keramik

Etikettövrigt
Läst 880 ggr
zzaga
0

Fördomsprofilen

Nån mer än jag som brukar lyssna på Christer på p3?

Där brukar de ha något som kallas för "fördomsprofilen" där lyssnare får ringa in och svara på frågor om ett ämne som film eller musik. Utifrån deras svar så ställer två personer i panelen en fördomsprofil där de exempelvis avgör hur gammal personen är, vart de bor, jobbar med, barn familj och intressen. Tror ni det skulle funkat med en kruka? Om man slumpvis valde en av dina krukor skulle man kunna säga en massa saker om dig?

Ulla
0

Vilken rolig fråga! Kanske inte av en enda kruka, men om man tog flera stycken så…

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

lotta2
0

Mycket festlig fråga. Hmm, jag får nog fundera ett tag till på vad jag tror dom skulle säga.

Nej, en kruka går nog inte att ge en bild av en person tänkte jag först, men sedan tänkte jag igen att vissa personer är ju exakt som sina krukor. Och vissa ser man ju direkt vem som gjort vilka krukor i en samling, så kanske skulle det gå ändå… Men vad skulle dom säga om mej efter min kruka, nej det vill jag nog inte ens veta….:/ lite läskigt tycker jag :)

zzaga
0

Ja visst är det lite roligt och lite läskigt:) Undras vad som skulle säga om mig om de fick se mina huvuden…. o-O

avalon
0

Man vill ju gärna tro att man själv är ganska komplicerad och oförutsägbar men det är nog inte så. Man skulle nog kunna säga mycket bara genom att kolla på en eller några av grejerna jag gjort. Sen beror det såklart på vem det är, ju mer lika man är desto lättare är det nog.Vi kan ju testa ! Lägg ut en bild den som vågar !

Hubert
0

Zaga den här frågan är jätteintressant och jag har hört dom! Helt klart säger det mycket! Mer än vi kanske vill veta. Även om dom i den panelen inte är utbildade att göra profilering. För om man har bara gjort en sak så kommer det ifrån själen och har man tänkt på att man inte ska göra efter sin känsla såblir det tvärt om…..Dina huvuden…..jag tror alla har såna sidor någon gång i sitt liv där man känner sig så! Jag gillar dom jättemycket!Skrattande Louise