Keramiker sökes i Skaraborg!
Hej!
Jag har planer på att snart öppna en butik med hangjorda tvålar, badoljor, massageoljor och en massa andra "spa-relaterade" grejer. Jag har lokalen redan och den ligger i ett mindre samhälle mellan Skövde och Falköping. Jag skulle sååå gärna vilja ha annan verksamhet där med. Jag älskar keramik och skulle gärna vilja att någon duktig keramiker vill sälja sina saker där. Jag kan hyra ut lokal till uppvärmningskostnaden av lokalen. Anledningen till den låga "hyran" är att jag inte är ute efter att tjäna pengar på hyresgästen. Jag vill ha flera verksamheter här för att det är kul och för att man då kan dra kunder åt varandra:) Jag har tänkt att börja med att ha öppet på helgerna.
Någon som är intresserad?
//Sofia
Tips på vart jag kan hitta duktiga hantverkare emottages tacksamt!
Vad avundsjuk jag blir! Jag vill bo där! :)
Om du inte redan har gjort det så skriv en rad till Lasse Östman som har annonser på sin hemsida. Där kollar massor av keramiker och jag håller tummarna för att du hittar nån, det borde inte vara så svårt.
Tack för tipset! Ska göra det på en gång. 
Jag trodde att det skulle vara lättare. Men det är svårt när man inte vet vart man ska leta. Jag är ju inte keramiker själv så jag har inget eget nätverk av keramikfolk.

hej!
jag heter charlotta aberg och ar en keramisk konstnar som fortillfallet ar bosatt i dublin, irland, men jag flyttar tillbaka till sverige i juni. jag kommer att bo i magderud, som ligger mellan karlsborg och toreboda, och jag letar efter nagonstans dar jag eventuellt skulle kunna salja/stalla ut mina alster, men soker aven tillgang till ugn. aven om du redan har hittat nagon sa skulle det vara jatte kul att traffas, jag behover lara kanna likasinnade i trakten! ta en titt pa min hemsida, du kan kontakta mig darifran. lycka till, mvh charlotta

ps glomde att saga att jag aven tillverkar egen naturlig kosmetika /kramer etc…men jag sljer den inte an i alla fall!