Webbshop för keramiker
Hej!
Vi är en liten ehandelsbyrå som har tagit fram en webshopslösning speciellt för keramiker, konsthantverkare och formgivare. Är det någon av er här på forumet som har en idé om man kan annonsera ut detta på ett bra sätt? Finns det några internetsidor eller branschtidningar som är populära?
Vi inkluderar ingen länk till vår sida eller namn på vårt företag av respekt mot forumets regler.
Med vänlig hälsning,
Lars Jacobsson
Det finns ju google add-words, kan det va nåt?
Halvsvår fråga då det du beskriver som grupper är ganska stor. Men en grupp når du genom att annonsera här på iFokus annars finns tidningen Svenskt Konsthantverk och jag undrar om inte tidningen Hemslöjden skulle fungera bra för er också. Att nå formgivare utanför keramikgruppen kan jag inte hjälpa er med men om ni vill nå elever under utbildning kan man göra avtal med institutioner eller skolor. Många (alla?) skolor har redan sådana men tiderna är stränga vad det gäller konstnärliga utbildningar så det beror på vad ni kan erbjuda. Lycka till!
#0: Om du kontaktar mig kan vi diskutera möjligheterna att annonsera här på Keramik iFokus. Då kan du jämföra det med andra alternativ.
Rolnor: Tack för tipset om Adwords. Vi använder redan Adwords i ganska stor utsträckning till andra saker och det är mycket effektivt till rätt saker!
stefanandersson: Tack för kreativa tips! Vi skall kolla på båda tidningarna men framförallt är det en kanonidé att kunna hjälpa yngre komma fram med sina grejer! Tack.
Niklas: Jag mailar dig!
Vänliga hälsningar,
Lasse