Plats i keramikverkstad - billigt!
Jag vill hyra ut min plats i en keramikverkstad i Guldheden i Göteborg, i andra hand under ett år från och med 1 augusti 2013, men eventuellt kan platsen därefter bli permanent.
Fakta:
Pris: 777 kr i månaden. Tillkommer kostnad för el som beror på hur mycket du bränner. Tillkommer också hyra för drejskiva (se nedan) på ca 40-50 kr. Du köper själv in lera och glasyrer.
Lokalen:
Det är en jättefin verkstad, ligger på Fyrverkaregatan bland gamla trähus, och har tidigare varit en mjölkaffär. Det finns en liten försäljningsdel där man kan skylta sina saker. Det finns också ett litet pentry.
Du kan vara både professionellcoh amatör, vi är en blandad skara som har verkstaden ihop.
Totalt hyrs verkstan av sju personer, med en ansvarig som står på kontraktet. Det händer aldrig någonsin att alla sju är där samtidigt. Oftast är det under dagtid 1-2 personer där, kvällar sällan någon alls och på helger oftast bara en person. Så det finns gott om plats.
Det finns fem drejskivor i lokalen, därför finns det inte plats för några fler, utan du får hyra en plats på en drejskiva av någon annan.
Hör av dig om du är intresserad! Svara inte här på forumet, utan mejla mig istället: karinfingal@hotmail.com eller ring 0736-943096
(risken finns att jag missar det annars!)
Vi hörs!
Karin