Keramik iFokus

Keramik

Etiketterutställningargallerierkeramiker
Läst 1741 ggr
pyromanen
2

Parallax art fair ?

Har fått ett mail med uppmaning att ansöka om att få delta i detta (reklam?).

Är det någon här som varit på Parallax Art Fair antingen som utställare/försäljare eller besökare och som kan berätta nåt? Bra dåligt?

MaudSkobyKrukmakeri
0

Även jag fick ett förslag om att söka till det där . I mejlet skrev han att de har hittat mig genom K.H.V.C. (Konsthantverkcentrums) hemsida. Jag vet inget om denna marknad dock. Av tyda av hemsidan är det mest tvådimentionell konst.

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se

pyromanen
0

Stod samma ang K.H.V.C i mejlet jag fick. De har troligen skickat till alla som "direktreklam".  Kollade hemsidan och det finns både vägg och 3-dimentionellt utrymme. men  "platshyran" är stor för liten yta så det krävs att man gör dyra relativt små saker som blir sålda för att det ska vara idé.

[perlennart]1
0

Man kan ju inte veta vad det för till i framtiden, skall man vara med på sådant så får man se det som en investering och man skall ha överskott av kapital. Annars så är det nog bäst att låta bli!

stefanandersson
0

Fick också detta erbjudande. Jag bedömde, utifrån hemsidan, art det inte var för mig.

MaudSkobyKrukmakeri
0

K.H.V.C. har i ett nyhetsbrev varnat för att medverkande har väldigt dåliga refarenheter av att delta på Parallax Art Fair. Mer gick inte att ta reda på då länken de hänvisade till inte fungerade.

Maud Andersson
www.skobykrukmakeri.se