Härliga dagar
Vilka härliga dagar jag haft på varandra. Skulle skriva igår men det kom inte in. I söndags rakubrände jag igen tillsammans med LeWe och lerlek. Hos Emil Berild. KUl! Testade horse Raku igen. En riktigt kul metod.
I måndags var jag med och svartbrände med cupcake och troll hos LeWe. Det var trevligt. Vilket härligt ställe de bor på. Underbar natur.Trevligt hus. Vi brände också (tror att det heter Barrel), Kul! Ska bli så spännande att ta fram sakerna. Mycket trevligt att bränna med andra keramikintresserade.
Tack LeWe för att vi fick vara hos dig! Häls. Vanja-K
Tyvärr går det inte att lägga in en bild????

Vad underbart det låter!! Varför kan det inte bo några keramiknördar hos mej?! *avis* Om jag tar mig uppåt nån gång får jag vara med o leka då
Jaaaaaaaaa, du får leka med oss. Du kan bo hos mig.
Du kan komma och leka hos mej med Petra ;D

Tack, vad ni är gulliga!! Vore så himla roligt att träffas live:D Jag har ett antal dagar att ta igen efter min mans intensiva älgjagande i höst!!

Du är jättevälkommen att bränna med oss, jag håller på att fixa en rakutunna och vill gärna ha lite "lekkamrater"./ Lena

Tyvärr är lillhuset inte färdigt men vi har bra gästrum och jag vill gärna leka….