Keramik iFokus

Keramik

Etiketter: utställningargallerierkeramiker
Läst 2206 ggr
amandas-keramik
0

verkstad och affär i Gamla Uppsala finnes!!!!!!!!!

hej ! jag är intresserad av att dela min verkstad och affär med 2 st till,både för att få ner kosntnade och för att kunna dela på öppen tiderna. Läget är bra med alla turister,speciellt på sommaren.

krukmakeriet är välinarbetat och har funnits där i 3 generationer krukmakare,alla i uppsala vet vad det är !!

jag är intresserad av både keramiker och andra hantverkare!!! vet ni någon som bor i trakten,så säg gärna till!  kostnaden kan vi diskutera beroende på hur mycket du kan stå i affären och sälja, både dina egna och andras saker

välkommen att höra av dig,eller hälsa på!!!

hälsningar amanda

amandas-keramik
0

Bilder kan skickas senare

Ulla
0

Hej Amanda!

Det verkar inte vara så många Uppsalabor som hittar hit. Vi får väl hjälpas åt att sprida att forumet finns också till Uppsala.

Hoppas att du får någon som vill dela lokal med dej, det verkar jätteintressant.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

LenaR
0

Är du själv där just nu amanda? Jag har faktiskt hört talas om krukmakeriet fast jag inte varit där själv, så det måste vara bra inarbetat. Tar du in på kommision? *blink blink*

En människa kan göra vad hon vill, men inte vilja vad hon vill.

amandas-keramik
0

hej ! ja jag är själv där just nu !!! men från första maj,ska en kille hyra in sig och ha egna hyllor här, men jag söker fortfarande efter en till hyres gäst!!!!!!  kom gärna och hälsa på !!! och fika om inte annat!

amandas-keramik
0

hoppas några fler ser denna efterlysning!!! tillfället är perfekt, nu märker man att det är en helt annan säsong,turister väller in och tittar och KÖPER