Keramik iFokus

Keramik

Läst 708 ggr
Ulla
0

Skicka ett privat meddelande.

Alla har väl sett att det finns en möjlighet att ta kontakt med de andra medlemmarna genom att använda sig av meddelandefunktionen? Man går in på den personliga sidan till den som man vill skicka ett meddelande till och klickar på "Kontakta". Sedan är det bara att skriva.

När man själv får ett meddelande så börjar ett litet brev blinka uppe till vänster i Inkorgen.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Ulla
0

Nu har det kommit till ganska många nya medlemmar så jag påminner om den användbara personliga mejlfunktionen.

Jag har själv haft mycket nytta av den, bl a när jag sökte någon som kunde ta hand om det lilla marsvinet som vi hittade utanför vår keramikverkstad. Flera som ville hjälpa kontaktade mig via funktionen.

_
_

Ulla
0

Jag ser att det fortfarande är många som aldrig öppnar sina privata mejl som jag skickat dem. På det här sättet vill jag påminna om att alla har en egen "Inkorg" där ni kan hämta och skicka privata meddelanden.

_
_

Denna kommentar har tagits bort.
Ulla
0

Putt, putt.

Nej, jag är inte sur.Glad Vill bara tipsa om att du har en alldeles egen brevlåda här. Det är många som inte öppnar sina mejl så dom kanske inte har hittat Inkorgen ännu.

_
_

Ulla
0

Nu är det dags för en ny påminnelse. Det här är en lättebra funktion, men det verkar vara ganska många som aldrig hittar sin brevlåda.

_
_

Petrea
0

OOOps, någonting jag missat Generad men nu har jag hittat den….Skrattande.

Ulla
0

Bättre sent än aldrig :) Du är inte den enda som missat den.

_
_

Ulla
0

En månad har gått sedan sist jag aktualiserade tråden så det börjar bli dags igen.

Alla ni som inte sett det förut. Kolla om ni har ett litet gult brev som flyger fram och tillbaka uppe på Inkorgsfliken. Det betyder att ni har ett personligt mejl i brevlådan.

_
_

Ulla
0

Putt

_
_

Ulla
0

Det lilla gula brevet som flyger omkring på Inkorgsknappen när man har fått ett mejl, måste vara väldigt svårt att upptäcka. Uppe till vänster, bredvid Forum och Artiklar.Flört

Jag börjar känna mig som en papegoja som bara kan några få meningar Skrattande

_
_

Ulla
0

Hej Susann! Jag ser att du är inne. Kolla i din Inkorg här uppe till vänster.

_
_

Ulla
0

Samma gäller alla ni andra som är nya här. Titta efter det gula kuvertet. Jag kan se i min skickatkorg att ni är många som inte upptäckt ifokusmejlen ännu.

_
_

Godsagare
0

Flaggar för detta då jag slängt iväg mail men inte fått svar, vet inte om det kan ha att göra med att man inte ser det lilla kuvertet…

Rozzy
0

Tack!

Rozzy

Ulla
0

putteliputt

_
_

Sleipnir
0

Va bra att du tjatar nu upptäckte jag min inkorg.

Tack

sagabus
0

det är ju det roligaste! kolla om man fått post.

lotta2
0

Visst är det en jättebra funktion! Men det finns ju ännu fler jättekul saker att kolla in också på dom personliga sidorna. Fotoalbumen och gästböckerna är alltid kul att titta in och läsa en dag när det inte är så många nya inlägg.

Lilja
0

Ja visst BLIR man glad då den lilla inkorg markören blinkar!

Ulla
0

Helena2008, Titta i din inkorg. "You´ve got mail!" Glad

_
_

Hubert
0

#22, DET är en gullig film!

Ulla
0

Ja, där ser man vad som kan hända om man kollar sin melj. Undrar om det är några som träffats via iFokus? Flört

_
_